Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

četvrtak, 18.08.2005.

Samo i jedino njemu :)

pjesme koje ćete sada pročitati posvećene su samo njemu.....on će znati kad ih pročita da su za njega :)






SUDBINA

Da si moja sudbina,
to sam odmah znala.
Prišao si mi s osmijehom,
i na dlanu srce sam ti dala.

Da si san što sanjala sam
bilo mi je jasno.
Otvorio si mi vrata raja,
i znam da tvoja sam do
samog kraja.
Ja, pjesme pisala sam
neke ljubavne,
usamljena stihove slagala.
U ljubav vjerovala i sebe lagala.

Sanjala sam priče sa sretnim
krajem.
Ja, što ne želim da uzimam,
hoću samo da dajem.
Noćima ja ne spavam više,
i molim srce da kuca malo tiše.

I radost i strah u meni se bude,
znam da kažu da ljubav je za ljude.

Sudbina si moja, pa kako mi bude.

Na kraju, ljubav je stvarno samo
za ljude.



ZAUVIJEK TVOJE

Misliš li na mene
kao ja sada na tebe?
Zatvoriš li oči
kao da spavaš
i trnci te prođu,
baš kao kada me takneš...
baš kao kada prođeš rukom preko moga tijela,
takneš mi kožu
vršcima prstiju,
a ona se naježi...
...stopi se sa stanicama tvoga tijela,
izgubi se u osjećaju savršenstva...




OSJEĆAJ ŽIVOTA

Kakav je osjećaj buditi se sretna,
sada znam,
jer imam ono što trebam,
dobila sam na dar
zanimljiv žar...
Netko ga zove ljubav,
netko sreća,
a ja ga zovem tobom
tvojim osmjehom, pogledom, dodirom...
Jer to u meni budi trnce,
osjećaje zakopane, zaboravljene, zapostavljene.

Što bi ti mogla reći
osim hvala?
Hvala za sreću,
Hvala za osmjeh,
Hvala za osjećaje,
Hvala što si tu,
Hvala što postojiš!

Jer nema riječi
koje bi bile dovoljne
da opišu osjećaj
kako je zvati se tvojom
kako je taknuti tvoje usne
kako je gledati te dok spavaš
kako je taknuti tvoje srce,
čuti njegovo kucanje
i po prvi puta u životu
biti prava, iskrena osoba,
bez krinke i trunčice skrivanja!

Nema riječi koje bi bile dovoljne
da ti opišem
kako je predivno živjeti
na tronu tvoje ljubavi!!!!



(skinjeno sa tajneveze.net ...pogledajte ima dobrih stvari :)

- 16:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us