Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

četvrtak, 18.08.2005.

SREĆO OVO JE ZA TEBE :)









Samo ti

Samo ti, uvijek bio si i bit ces mi
moja tajna, jedne vjecne ljubavi
samo ti, oduvijek do vjecnosti
sve sto imam, to si ti

Samo ti, kad me volis i ne volis
samo ti, kad smo sretni i nesretni
vjeruj mi, samo tebe mogu voljeti
sve sto imam, to si ti


Samo ti, ti mojoj dusi nosis mir
i noci pune ljubavi
i osmijeh kad se probudim
uz tebe moja ljubavi

Samo ti, u meni uvijek zivis ti
vjeru u zivot dajes mi
zauvijek bit cu tvoja
samo tvoja vjeruj mi

Samo ti, kad si zao i nepodnosljiv
samo ti, i onda kad me zaboli
samo tebe, ne bih mogla preboljeti
sve sto imam, to si ti


PS - volim te :)

- 15:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us