Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

četvrtak, 18.08.2005.

dobro jutro :)

iako su već dva sata ja sam se tek maloprije probudila...ok...ne maloprije nego prije sat vremena....probudio me miris mamine fenomenalne pite na koju uvijek "padam"....
da da, znam da mi to baš i nije pametno za jesti na prazan želudac i da je to ipak malo preteška hrana ( bla bla bla ) , ali to je jednostavno fenomenalno!!!!

inače, pita je sirnica uz koju obožavam popiti tekući....osjećaj kada mi se topi u ustima, onako vrela, pa kada to sve osvježim ledenim tekućim...mmmmm....to morate probati....
baš sam razmišljala tijekom tog "doručka" hoću li ikada ja moći nekome napraviti takvu pitu :)?
mislim pitanje nije usmjereno prema tom "nekom" jer znam da hoću :))))) (jel tak srećo:) ) već se pitam hoću li ju znati napraviti....nadam se da da.....
eto......podijelila sam s vama svoje jutarnje (jutarnje?!?! ) doživljaje ( doživljaje ?!?! ) , a sada idem malo odmoriti jer mislim da sam se ipak malo previše natrpala:)))
čujemo se još :)

- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us