Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

srijeda, 17.08.2005.

ah ta utakmica!!!!!!!!!!!!!!!!

ne, nemogu to izdrzati vise.....njih je osam a ja sam jedna.....bas mi se i neda slusati njihova vristanja jer.....ja nisam kao oni :)
da...

velika sam obozavateljica olivera dragojevica i tog covjeka zaista nemogu pestati slusati.......jednostavno me dira tocno tamo di treba.....tako je.....nemogu naci rijeci kojima bi mogla opisati njega i njegovu ( ajmo to tako nazvati) umjetnost (pa zar nije?!?!?)

ovo je pjesma koja mi je jedna od njegovih boljih....mislim da se razumijemo:) najbolje nema , jer su sve jednako dobre......
sto mislite o ovoj? jel da je mrak?


Vjeruj mi

Kažem ti nemoj
a želim te više od svega na svijetu.
Kažem ti spavaj
a trebam te budnu baš nocas do kraja.
I ako volim kad me poslušaš
tada poželim, da ucinš po svom,
da odem od te noci u beskraj do raja.

Cijeli moj život
kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album
u kojem su sve one pronašle mijesto.
I znam da nema više traženja,
jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noc.
Ti znat ceš, da sam ja za tebe
i da cu uvijek biti tvoj.

VJERUJ MI kad ti kažem da te volim.
Kad ti kažem, da u tebi imam sve.
Vjeruj mi ja cu odsad uvijek biti samo tvoj.
Zauvijek tvoj ljubavi.

Cijeli moj život
kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album
u kojem su sve one pronašle mijesto.
I znam da nema više traženja,
jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noc.
Ti znat ceš, da sam ja za tebe
i da cu uvijek biti tvoj.

VJERUJ MI kad ti kažem da te volim.
Kad ti kažem, da u tebi imam sve.
Vjeruj mi ja cu odsad uvijek biti samo tvoj.
Zauvijek tvoj ljubavi.

Vjeruj mi ja cu odsad uvijek biti samo tvoj.
Zauvijek tvoj ljubavi.

Samo tvoj VJERUJ MI !

***********************************************



ova pjesma ima posebno znacenje za mene.....kad smo poceli hodati, moja srecica mi je poslala samo dio nje.....jer se tada jos nismo voljeli :) a sada mi ju non stop pusta.....malo zvuci otrcano ali mislim da je sve istina u njoj kada mi ju ON pjeva.....
ovo ljeto smo bili zajedno na moru...na murteru.....najljepsih tjedan dana u mom zivotu!!!!!
i sjecam se kao da je bilo jucer ( a ne prije mjesec dana :)) kada smo se posvadjali....ne puno ili IPAK:).....nisam nikada mislila da cu se s njim moci posvadjati...imalo..:).....(a je*iga kad se volimo :)).....bilo je kasno u noc....sjela sam na prozor sobice u kojoj smo bili i razmisljala o tome kako nismo normalni koliko smo se derali dok smo vristali jedno na drugo,,,,i znam samo da sam cula kako kopa nesto po cd-ima i kada je pustio ovu pjesmu rasplakala sam se kao nikad prije :)
-jel tak da me ipak volis - pitao me kada je sve zavrsilo
nisam mogla odgovoriti zbog knedle u grlu, ali on je znao odgovor.....
kao sto ga zna i sada.....kao sto ce ga znati zauvijek :))))


- 22:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us