Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

srijeda, 17.08.2005.

and here she is again......:)

ovako, dragi moji....
u životu mi baš i nije bajno....nezaposlena sam, doma ( a većinom sam u tom toplom okruženju) se samo prebacim s kreveta na krevet ( biram one ispred televizora :) ) ....debljam se nenormalno, celulit se samo stvara nemilosrdnom brzinom...i ne izlazim iz ta 4 zida dok me se netko ne sjeti i pozove na kavu......ovim putem bi htjela upoznati nekog normalnog ( poput mene ) koji je voljan prihvatiti me onakvu kakva zapravo i jesam....moj broj telefona je 098 ---- ---.......

STOP

izbrišite sve pročitano iz memorije jer ništa od toga nije istina ( dobro, osim možda da sam nezaposlena......da se debljam...i da sam iju....:) šalim se :) ) .....
zapravo, prava istina stvaranja ovog bloga je ta da sam imala par njih koji su većinom imali najviše 4 objavljena posta, i uvijek bi ili zaboravljala lozinku, ili bi se neki vrag dogodio pa bi zaboravila na svoj "ajmo nazvat elektronski dnevnik".....
a i dogodilo se to da sam posjetila par blogova ( par? anny, kome ti to lažeš? ) i ostala sam zapanjena, zaista se od ovoga može stvoriti nešto jako lijepo....
ok, bila sam i na nekim strašnim, ma groznim , tako da njih ne bi komentirala....
evo baš sam se danas bila 'logirala' ovdje i odmah pri objavi prvog posta dobila komentar nešto alično poput "odvratnO".....i moram priznati da me to nekako obeshrabrilo i zbrisala sam sve....
idem ispočetka....
ali ovaj put anny se neće dati....:) vjerujte mi....a nekako se nadam da ću dobiti i podršku od barem nekoliko vas, jer sam shvatila da tu postoje i oni 'dobri' a ne samo zločesti :)
a sada idem, moja sreća dolazi po mene za pola sata i trebala bih barem nešto napravit sa sebe da ličim na živo biće......:)
pusu vam svima šaljem

- 17:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us