petak, 18.02.2011.

Ne misli da je trenutak sreće nešto maleno. Sreća i postoji samo u kratkim trenucima.

My home is in Heaven. I'm just traveling through this world ...


Kada otvorim svoje oči ugledam samo jedno, kako se svijet promjenio. Zvučim kao da živim sto godina, kao da sam prošla tri života,ali mogla bi reći da se tako i osjećam. Vidim samo jedno, kako su ljudi prazni, kako ne pronalaze sreću u malim stvarima, kako se svijet promjenio i kako dobivamo znakove da ovakav život dalje ne možemo živjeti.
Neopisiv je osjećaj koji nosim u sebi, neopisiv je mir koji osjećam i onda kada bi mnogi poludili od nervoze. Zaista me samo jedno drži takvom,vjera... Kada sam i sama,vjerujem da nisam sama. Kada je nešto loše, vjerujem da će biti dobro. Kada svaki dan završi shvatim da i one loše stvari imaju svoj razlog i samo jedno napravim, zahvalim Bogu na današnjem danu. Moj pogled na nebo, osjećaj kada pogledam gore u oblake,zvijezde, taj osjećaj je ono što me drži ovako jakom i sretnom. To je moja snaga, i kada se moj pogled zadrži gore imam osjećaj kao da samo putujem kroj ovaj svijet a da živim negdje drugdje, u nebesima...
Oni koji razumiju snagu vjere i Onoga koji nas je s razlogom poslao na ovaj svijet,koji nam je dao put kojim moramo ići i izvršiti svoj zadatak, taj će razumijeti moje riječi a oni koji do toga još nisu došli, ostaje im samo blago podsmjehivanje i nadam se da će jednoga dana doći do te snage i shvatiti pravu vrijednost života, da će pronaći sebe i vidjeti kako je zaista divno svaki dan biti zadovoljan i kako je divno živjeti svaki dan iz početka s osmijehom na licu ... a velika radost je kada shvatiš da se nemaš razloga bojati jer je On uz tebe!



Ono što smo je Božji dar nama. Ono što smo postali je naš dar Bogu!

Btw... hvala vama koji i dalje navratite na ovaj blog na koji ni ja sama ne stignem zbog obaveza... Nisam zaboravila na vas koji me čitate i koje ja uvijek rado pročitam :)


17:21 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.