četvrtak, 30.11.2006.

Nema ništa bez rafa......lol

Ovako,Raf vam je naš mali japanac,koji ima psa koji liči na mačku roflrofl,i da nema njega nebi bilo ni stuntfolersa....smijeh
ovo je on....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joj ljudi ali najveći smijeh vam je kad smo nas dvoje išli u Kostrenu,bilo to na ljeto,a baš neko nevrijeme i kiša,i ništa,ja vani,i dođe on,i kao neki roćkas u Kostreni,kao idemo.Ja reko jesi ti normalan,po ovoj kiši??A šta je najbolje ja u bijeloj majici i hlačama,dok sam samo došla doma od blata mi se sve to uništilo...naravno on se parao od smijeha rofl.I ništa,ja se presvukla,i krenuli mi,ta kišurina je tolikoo padala,ali mi naravno,koji smo JEDINI uvijek za akciju idemo mi.Nakraju mi došli tamo,zapalili cigaru,i doslovce 3 min.bili tamo,okrenuli se i otišli nazat....eto to je bila luudaa avantura mene i rafa kojoj se i dan danas paramo od smijeha...roflrofl ALI TAJ LIK VAM JE LEGENDA ....sve se može kad se hoće smijeh

Ali svi ga vole........eeknutsmijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I evo njegov sr180.....thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NEŠTO ZA NJEGOVU DUŠU,NEŠTO ŠTO ON VOLI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us





23:30 | Komentari (29) | Print | ^ |

petak, 24.11.2006.

Koja depra.......

Prolazi godina dana od moje zadnje ljubavi,od moje prve ljubavi,prolazi godina dana od uništenja,i od ponovnog rođenja.Tek sad shvaćam što je ljubav,tek sad shvaćam što znači voljeti nekog.Lako je voljeti nekog ali je teško biti voljen.
Teško je kad nemaš nikog,ali kako imat nekoga ako se bojiš ponovnog razočaranja,ja se bojim toga,bojim se da me opet netko ne uništi.Ne,nije to bila dječja ljubav,bila je to ljubav koja me naučila kako izgraditi svoj karakter,i svoje ja....u to vrijeme napisala sam knjigu i još jednu s pjesmama,ali nitko,baš nitko ne može zamislit kakva je to ljubav bila,najgora......onakva kakvu nikome ne želim,i onakva u kakvu bi se malo tko upustio...ljubav koja se pretvori u mržnju...zahvaljujem samo osobama koje su bile uz mene,i koje su me dignuli sa dna......

LAŽLJIVICA U LJUBAVI
Noću plaćem zbog tebe,
sunce moje jedino,
zbog tebe sam tužna ja,
ali nema povratka!
Stvarno sam te voljela i
nisam druge ljubila,
nisam bila kao ti,
LAŽLJIVICA U LJUBAVI !!


Image Hosted by ImageShack.us


Kada vidiš krv,
sjeti se mene jer
bila sam ona koja
je voljela tebe.
Svaka kapljica krvi
reći će ti koliko
sam te voljela i
koliko sam suza isplakala!!


Image Hosted by ImageShack.us

Teško je živjeti,kad voljenog nemaš,
Teško je druge ljubiti a samo na jednog misliti!
Teško je imati dijamante i brilijante,teški su putevi
svi koji vode do ljubavi!!


00:24 | Komentari (5) | Print | ^ |

utorak, 21.11.2006.

Koji su odgovori ??

Kako se na travi postavljaju natpisi: "Ne gazi po travi"?
Kako ćemo znati je li riječ u rječniku krivo napisana?
Zašto su kamikaze nosile pilotske kacige?
Zašto ljudi, kad su baterije u daljinskom slabe, uvijek jače pritišću gumbiće?
Ako vegetarijanci tako vole zivotinje, zasto im pojedu svu hranu?
Zašto se ovci vuna ne stisne kad pada kiša?

LJudi ja sam se poparala od smijeha kad sam vidjela šta ljudi pišu i odgovaraju....pokušajte vi da vidimo.....
ali ovo za kamikaze.......looooooooool roflsmijeh


02:04 | Komentari (14) | Print | ^ |

nedjelja, 19.11.2006.

Moja sreća počela cimat...lol

Evo ...neki se uče...ali svaka mu čast,za početnika mu super ide....kad imaš volje i uspiješ....lol...evo sličice.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

thumbupSrećo samo naprijed....vjerujem u tebe...thumbup

Ovo je na motohappeningu...ma ima vam on baš ono muški zagrljajsmijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E al pogledajte ga ovdje,kad se sredi.....kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


17:29 | Komentari (12) | Print | ^ |

subota, 18.11.2006.

Za Nenu !!

Evo za Cnenu pošto sam dobila zamolbu da moram stavit njegove slike...pa evo frende za tebe...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


00:21 | Komentari (5) | Print | ^ |

nedjelja, 12.11.2006.

ovo je novo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


01:52 | Komentari (6) | Print | ^ |

subota, 11.11.2006.

S T U N T F O L E R S

Ovo mjesto ostavljam za sve stuntere i a ako želite na njihov forum to je:www.stuntfolers.com....a ovdje ću objavljivati sve,i slike i zajebanciju,i apsolutno sve....al naravno i njihova remek dijela,ali evo pod ovu temu neka se slobodno uključe i oni koji vole nešto žešće,što se tiče i motora i auta....pa evo ekipa nadam se da ćete uživat...i da ćemo se dogovorit za meet....he he.....
to vam izgleda ovako nešto,ali dolje imate linkove pa pogledajte bolje...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ICE -
[IMG]http://img156.imageshack.us/img156/8948/stuntbd8hj5.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img120.imageshack.us/img120/4440/normalborna6gz8.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img286.imageshack.us/img286/7708/normalborna9tx7.th.jpg[/IMG]

- KIKO -
[IMG]http://img461.imageshack.us/img461/5294/dsc09842tv7.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img329.imageshack.us/img329/5100/img0073mediumbz3.th.jpg[/IMG]

- BUGGY -
[IMG]http://img169.imageshack.us/img169/3262/dsc01440oc0er5ut7.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img487.imageshack.us/img487/2580/dvaad3sc7.th.jpg[/IMG]

- VALE -
[IMG]http://img516.imageshack.us/img516/7787/dsc01533of6sf3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img392.imageshack.us/img392/8191/dsc00178yl5qd6.th.jpg[/IMG]

- PAKY -
[IMG]http://img522.imageshack.us/img522/1/folersi102le3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img362.imageshack.us/img362/1060/folersi105sb3.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img238.imageshack.us/img238/5324/folersi106ec1.th.jpg[/IMG]

- VICIOUS -
[IMG]http://img357.imageshack.us/img357/797/folersi112ev6.th.jpg[/IMG]

- TINO -
[IMG]http://img127.imageshack.us/img127/5272/folersi142sy6.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img120.imageshack.us/img120/2445/folersi140ke6.th.jpg[/IMG]

- KMRA -
[IMG]http://img480.imageshack.us/img480/7275/srwinnerhu8.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/958/dsc08666dv6.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img477.imageshack.us/img477/8515/dsc08672zy4.th.jpg[/IMG]

- CELERITAS -
[IMG]http://img171.imageshack.us/img171/3396/p8310021xq1.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img458.imageshack.us/img458/4655/copy2ofdsc01549ph8.th.jpg[/IMG]

- MARIĆ -
[IMG]http://img385.imageshack.us/img385/2125/folersi162es0.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img53.imageshack.us/img53/7230/folersi187sb8.th.jpg[/IMG]
[IMG]http://img245.imageshack.us/img245/4724/folersi186bs1.th.jpg[/IMG]

SVE JE LIJEPO DOK SE NE SLUPA.....headbang
PA TO IZGLEDA OVAKO:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

ILI OVAKO:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

PALJENJE GUMA.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ISPADNE OVAKO....GUMA ODE U K....... LOL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A KAD SE SASTAJU ZAUZIMAJU SVE ŠTO STIGNU....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us






17:20 | Komentari (7) | Print | ^ |

petak, 10.11.2006.

Evo malo sličica.....

evo ova je večer bila strava,samo što su svi pili,a ja sam morala vodu jer sam morala vozit...šmrc...
JA I TINO(moj naj frend,za one koji neznaju....!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E to je kad sam se ofarbala i ispeglala,a ova kuja isplakala.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E ovo je moja bitch.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Meni i kuji,se pridružila i Samanta !!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E za ovu večer me ništa ne pitajte,ja mislim da je ovo najbolji izlazak od kako ja znam da izlazim...to je ekipa iz Zagreba,ali stvarno ekipa s kojom sam se najbolje provela vani,a ova cura u rozom je Maja,to je moja ljepotica,i ajmo reći cura u koju imam potpuno povjerenje i koju neizmjerno volim!!!!Pa evo pozdrav i pusek cijeloj ekipi,i nadam se da se ubrzo svi opet vidimo !!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam vam ja kao ispeglana plavuša....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo kao prirodno frćkava....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i evo za kraj ovo sam ja sada....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


15:56 | Komentari (5) | Print | ^ |

četvrtak, 09.11.2006.

Ljubav...smisao života?Mene je uništila...

Evo mogu reći da sam uživala što se tiče ljubavi,uživala sam sve dok nisam upoznala jednu osobu!Vjerujte ljubav boli ali i uništava!Bilo je to vrijeme kada sam htjela imati nekoga,nekoga s kim ću biti i koga ću moći voljet!Lako je boljet ali je teško biti voljen!Bila je to osoba,ajmo reći zabranjeno voće,nešto što me privlačilo jer sam htjela neki izazov,nešto,ali taj izazov nije bila zajebancija kako je trebala biti,već je preraslo u ljubav,ali pravu ljubav!Zbog tog dečka sam radila nešto što možda i nije bilo normalno,putovala sam stalno kako bi ga vidjela,pomagala mu u svemu,živio je na moj račun i tako je mene to odvelo u propast,uvalila sam se u probleme sa starcima,jer to nisu odobravali,ali imali su i pravo,izgubila sam njih,i nismo pričali jako dugo,izgubila sam prijatelje svih osim Tina,koji mi je rekao,ne slažem se s tim i makni se od toga.Kad je shvatio da volim tu osobu rekao je,ne podržavam to,ali ako si ti sretna bit ću uz tebe!Prolazili su dani,mjeseci ali i godina a ja sam se uvukla u još veća sranja,starci mi nisu vjerovali i vidjeli su da se nešto događa,imala sam problema s murjom,sa svime,ali nisam se drogirala niti ništa tako već jednostavno bi potrošila lovu a njima nije bilo jasno gdje.....tada je to bila druga stvar!Ali najbolje je što sam ja sama shvatila da to nije dobro i da odlazim u propast.Sjela sam,zapalila cigaru,duboko udahnula i rekla LJUBAVI,ZBOGOM!Bila je to najteža odluka u mom životu ali nekon toga,nakon nekog vremena sam se osijećala sretno,i zadovoljno i danas se svi ponose samnom što sam sama odlučno donijela odluku i našla pravi put,daleko od osobe koja me uništila!I dugo nisam bila s nikim jer nisam htjela liječit rane na drugome,već sam sama patila.I nisam htjela nikome reći bila sam s tobom ,kako bi preboljela njega,već sada mogu reći preboljela sam te sama!!!Ali opet hvala jednoj osobi,Tinu,koji je tada bio uz mene i mogu reći spasio iz svega toga!!!

Evo i sad slobodna,i ne tražim od dečka ništa,već samo da me cijeni i poštuje!!!!

LJUBAV

Ljubav je slijepa.Ljubav je nježna.
U ljubavi nema traga zavisti ni ponosu.
Ljubav ne zna za bijes.
Ljubav je slijepa za pogreške.
Ljubav je puna opraštanja.
Ljubav se ne naslađuje zlom.
Ljubav se uzdiže u istini.
Ljubav uvijek štiti,uvijek vjeruje.
Ljubav se uvijek nada,uvijek spriječava zlo.
Ljubav nikad ne posustaje.









23:41 | Komentari (3) | Print | ^ |

Vjerujem u Tebe...

U Bibliji piše ovako:
ZLATNO PRAVILO:>>Sve,dakle,što želite da ljudi vama čine,činite i vi njima<<
DVA PUTA:>>Uđite kroz uska vrata!Jer široka su vrata i prostran put koji vodi u propast i mnogo ih je koji njime idu.O kako su uska vrata i tijesan put koji vodi u život i malo ih je koji ga nalaze<<

NE DAJ SE POBIJEDITI ZLOM,NEGO DOBRIM SVLADAJ ZLO!!!

NE GRADI SVOJE BOGATSTVO NA ZEMLJI,GDJE ĆE GA UNIŠTIT MOLJCI I MIŠEVI,VEĆ GA GRADI U SEBI,JER GDJE GOD
ODEŠ ONO JE SA TOBOM !!

Zašto sam ovo napisala?Zato jer mi se život sastoji od vjere u Boga,i jer mi ta snaga koju osijećam pomaže u svemu...Vjerujem u njega jer imam osobu koja mi je jasno i glasno dokazala kako Bog postoji,i jako sam ponosna na tu osobu i vjerujem u sve to,jer nebi bila ovdje sad da Boga nema,i da nemam toliku vjeru!!

Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


23:31 | Komentari (0) | Print | ^ |

Netko poseban.....prijateljstvo

Da....uvijek u životu upoznaš nekoga tko ti je drag,nekog zbog koga bi napravio sve,nekoga tko je uz tebe uvijek kad ti treba,nekoga tko je s tobom i u dobru i zlu...Nekada se prevariš u osobi,i jednostavno shvatiš da u tu osobu ne možeš imat povjerenja...malo se kome danas može vjerovati...Pravi prijatelj je onaj koji te neće ostaviti kada se stvori problem,i koji s tobom prolazi sve što i ti,ali malo je takvih...Ja takve prijatelje nisam imala nikada,nisam imala nekoga tko će uvijek biti uz men,tko će mi vjerovat i kome ću ja vjerovat.Imala sam puno prijatelja,ali samo onda kada je njima trebalo nešto.
Nisam htjela ništa,samo da me ljudi cijene i poštuju.Imam frendicu iz srednje koja je isto bila uz mene,nekoliko sam se puta razočarala ali ju svejedno jako volim i puno mi znači,ANČI STVARNO TE VOLIM,I NE SUMNJAJ U TO NIKADA!!!!!!...Kako sam uvijek bila u starijem društvu,neke stavri sam shvaćala i prošla prije od svojih vršnjaka.Uvijek sam govorila:Bolje biti bez prijatelja nego imati prijatelja kojem ne možeš vjerovat i koji ti laže i sere iza leđa!!!Uvijek sam bila tu za svih,ali zato sam se puno puta opekla i stvorila svoj karakter i svoje ja!Ne razlikujem osobe prema tome tko su i šta imaju,kako mene ljudi razlikuju,već ih gledam po tomekakvi su prema meni.Ne izlazim van da da vidim kako se netko obukao,i tko je s kim došao,već idem van da bi se zabavila i bila sretna.
A SADA DOLAZI NA RED OSOBA KOJA JE PROMIJENILA MENE,I KOJA MENI ZNAČI SVE!!
!!!!!!!!!!!!!!!! TINO !!!!!!!!!!!!!!!!
Prošli smo zajedno sve što se moglo proći.Bio je uz mene kada mi je bilo najteže,kada sam trebala nekoga tko bi me samo zagrlio,i rekao sve će biti u redu,trebala sam ga onda kad me netko trebao odvesti na pravi put!Imati njega vrijedi više nego imati sva blaga ovog svijeta ili 1000 frendica,ništa i nitko ga ne može zamijeniti!To je prijatelj kakvog bi svaki čovjek poželio!Svaka riječ poput lijep,zgodan,pametan i dobar ne mogu ga opisat,jer je on i više od toga.Svatko ima svojih loših trenutaka,ali kad ih prolaziš s osobom koju voliš,shvatišđ da svaki problem ima riješenje!Frendice mi znaju reći:Kad je Tino u pitanju zbog njega bi napravila sve,a moj odgovor je na to:Naravno da bi,jer je on za mene napravio ono šta nikad od vas ni približno nije!Evo ovo sam napisala u suzama,srećo samo za tebe jer neznam kako bi ti još za sve rekla HVALA,a znaš da je to mala riječ za sve što si napravio za mene.I HVALA Bogu što mi je dao takvog andjela i što mi je pokazao da muško-žensko prijateljstvo postoji!!!!

VOLIM TE............PUSEK TEBI, ANITI I MAJI !!!!


22:12 | Komentari (2) | Print | ^ |

evo mene....

evo i mene...neznam šta da napišem...pisat ću o svemu pa ćete sami vidjet a bit će i slika od izlazaka,motohappeninga,streetracea i svega tako da.......evo pozdrav mom best frendu Tinu....svim stuntfolersima i evo oliveru pošto me lijepo zamolio da ga spomenem....pusek svima


19:16 | Komentari (2) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.