Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I'm fat,I'm sad.....

15.04.2007., nedjelja

Who am I ???

ne pitajte me kako sam jer ne znam ni tko sam...

zalosno je da se moj zivot sastoji od brojanja kalorija,povracanja i vjezbanja...
zalosno je i to da meni taj nacin zivota i odgovara..jer za drugo ja i ne znam...
otkad znam za sebe brojim kalorije..to se onda razvilo u izgladnjivanje a u posljednjih godinu dana i u povracanje...

iako povracam 5,10,15 ili 20 puta tjedno nisam bulimicarka...
ako ne jedem danima ne znaci da sam anoreksicarka...

ili mozda jesam,ne znam...mozda si ne zelim priznati,zbunjena sam...

znam samo da nisam kao i drugi,da nisam bezbrizna i znam da ne uzivam u zivotu..mozda bi trebala ali meni je zivot upravo ono sta sam prije navela...

sanjala sam da sam zavrsila u bolnici zbog anoreksije i bulimije...ali kako kad ja to nisam
povremeno sanjam da sam se prenajela pa sam u depresiji ili cak znam i sanjati da sam bila danima na vodi pa sam sretna...

pitam se do kad ce to tako trajati a onda shvatim da ce mi takav biti cijeli zivot...a ja se uopce ne protivim...

gubim se..al uopce nisam zainteresirana za svoju buducnost..nije me briga i ako dotaknem samo dno...
trebala bi se brinuti ali...sve mi je tako ravno i tupo...

toliko o meni..
nadam se da cu uskoro napisati pozitivniji post...
volim vas


- 13:31 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Toliko tuge se krije u meni,toliko razocaranja....
Mozda naizgled sretna djevojka ali u dubini moje duse kriju se tuga i bol...
Ana,Mia...to je moje svakodnevno drustvo....
Na ovom blogu biljezit cu sve svoje uspne,padove i razmisljanja...s vama cu djeliti tugu i radost...opisivat cu svoj put do savrsenstva...
JA SAMO ZELIM BITI SAVRSENA



moj mail
annne88@net.hr


MOJI CILJEVI

ZELIM

Biti lijepa
Obuci sto god zelim
Biti puna samopouzdanja
Volteti svoje savrseno tijelo
Otici na plazu s osmijehom na licu
Biti sposobna da se usredotocim na nesto drugo
Uzivati u zivotu