Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I'm fat,I'm sad.....

10.04.2007., utorak

ima li uopce imalo smisla da zivim

lose sam....
zao mi je sto nisam dugo pisala,zao mi je sto vas nisam komentirala...

samo se javljam da ne mislite da sam propala u zemlju ili odustala od svega...

napisat cu pravi post u ponedjeljak,kad se malo skuliram...onda cu i vase postove procitat...sad jednostavno nisam u stanju...

i samo jednu stvar vas molim: cuvajte se,nemojte da dotaknete samo dno...ja se jos uvijek nadam da nisam skroz propala...mozda jos uvijek ima nade za mene...

volim vas,neopisivo vas volim,cijenim...bez vas bih bila bez ikakvih dvojbi vec odavno na samom dnu...

cujemo se za koji dan...a do tada znajte da ste mi stalno u mislima

- 19:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Toliko tuge se krije u meni,toliko razocaranja....
Mozda naizgled sretna djevojka ali u dubini moje duse kriju se tuga i bol...
Ana,Mia...to je moje svakodnevno drustvo....
Na ovom blogu biljezit cu sve svoje uspne,padove i razmisljanja...s vama cu djeliti tugu i radost...opisivat cu svoj put do savrsenstva...
JA SAMO ZELIM BITI SAVRSENA



moj mail
annne88@net.hr


MOJI CILJEVI

ZELIM

Biti lijepa
Obuci sto god zelim
Biti puna samopouzdanja
Volteti svoje savrseno tijelo
Otici na plazu s osmijehom na licu
Biti sposobna da se usredotocim na nesto drugo
Uzivati u zivotu