siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

ljubav,prijateljstvo,skola,obitelj....

Linkovi

o meni

Zovem se Anamarija ali svi me zovu Ana...
Zivim u malom gradu i 1.sam razred gimnazije.
Obozavam glazbu,gumene bombone i plisane igracke!
Cudna sam biljka ali eto uspijevam u ovom svijetu...hehesretan




Slusam: Adastra
Evanescence
Sonata Arctica
3 Doors Down
Him
RHCP
Green day
Linkin Park
Bullet For My Valentine
System of a down
Opća opasnost
itd............


Volim:muziku
čokoladu
roditelje
seku
ljeto
more
sladoled
traperice
spavanje
snijeg
voće
parfeme
narukvice
prstenje
pisati pjesme
........

Ne volim:matematiku
rano ustajanje
ljencarenje
laganje
poriluk
mahune
biti tuznacry
profu iz pjevanja
solfeggio
..........

slikice:

Image Hosted by ImageShack.us



subota, 19.01.2008.

Za početak evo malo o mom zivotu....

Evo napokon napravila i ja svoj blog....inace volim pisat i stavljat svoje misli na papir jer nakon toga se osjecam slobodnije...sretan....Kao sto rekoh imam 15 godina ali ne osjecam se tako...jer toliko odskacem od svoje generacije ali hvala Bogu ima i ljudi sa kojima sam se i nasla...pogotovo sada kad sam krenula u srednju,u poznala sam par ljudi koji su mi bas ok i sretna sam sto sam ih upoznala...ali ipak vise je onih koji su stariji od mene...upoznala sam se puno ljudi i shvatila da jos uvijek ima dobrih ljudi na ovom svijetu jer pun mi je nos DVOLICNIH,BAHATIH I UMISLJENIH ljudi....to je ono sto najvise mrzim...ili kad netko non-stop kuka,mislim normalno je da svi imamo svojih losih dana ali ne da netko bude nadrkan na sve stalno...takvi ljudi me ubiju u pojam jer i kad im zelis pomoci oni to ne zele,ljepse im je kad svi trce oko njih ali ja vise necu bit budala i takvim posvecivat svoje vrijeme...nego sve svoje vrijeme cu posvetit osobama koje volim a to su moji prijatelji,obitelj i decko...cerek...inace volim sve sto i mladi izlaske,muziku,drustvo....a najvise muziku jer ona je uz mene kada nitko nije...ona je veliki dio mog zivota i svaki slobodni trenutak posvecen je njoj,i nimalo mi nije zao zbog toga!najvise slusam rock,ali ima tu i metala i drugih vrsta muzike...mislim da je ovo i vise nego dovoljno za pocetak...velika kiss ...mah

- 14:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.