ponedjeljak, 04.06.2007.

Hm... trebao bih biti sretan...

Prijatelji, ima nešto kod nas ljudi što je vrlo čudno i loše…
To je da kad nam se dogodi nešto lijepo, stalno izmišljamo neke izgovore da bismo si potvrdili da se to zapravo nije dogodilo…
SLIKA:
Image Hosted by ImageShack.us

Cijelo vrijeme neki izgovori… Jer, to se meni ne događa… Nisam to zaslužio… nisam… to je neka greška… kad se probudim rasplinut će se… a što onda? Onda će boljeti… onda ću patiti… onda više neću vjerovati… onda ću se naljutiti… onda ću se osvetiti… onda ću bijesan biti… onda će me boljeti…boljeti…boljeti…
A, zapravo… ako tako nešto ne doživim… kao da nisam ni živio… i onda te boli i ti ožiljci imaju smisao… i čine me… onime što ja jesam… JA…JESAM.

I PJESMA:

Measuring a summers day,
I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

*tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.

Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.

led zeppelin

I OPET SLIKA:
Image Hosted by ImageShack.us

I OPET PJESMA:

I see love, I can see passion
I feel danger, I feel obsession
Don't play games with the ones who love you
Cause I hear a voice who says:
I love you... I'll kill you...
Loneliness, I feel loneliness in my room...
Look into the mirror of your soul
Love and hate are one in all
Sacrifice turns to revenge and believe me
You'll see the face who'll say:
I love you... I'll kill you...
But I'll love you forever
Loneliness, I feel loneliness in my room...

enigma

| 16:58 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>