petak, 19.05.2006.

Koji dan...

Eeee, ljudi, koji dan danas! To nije normalno!

Sve je počelo jučer... Negdje oko pet sati popodne zazvoni mi mobitel. Ja se javim, a ono Miljenko iz agencije za statiste iliti ovoga: snimanja. Ja se nalazim tam di piše: dečki (18-22). Ne znam smijem li reći za Black n Blonde, al i ona je na toj stranici. No, bez obzira na to, nećete ju prepoznati.
Dakle, da se vratim na onaj telefonski poziv! Da, pita oću sutra (tj. danas) statirat u Zabranjenoj ljubavi. Ja naravno pristanem pod uvjetom da pitam u vrtiću za dopuštenje. Nakon što mi ravnateljica vrtića velikodušno dadne slobodan dan, javim se Miljenku i kažem da može. Nato on meni kaže di trebam doć (uglavnom, to je groblje kod jedine crkve u Gornjem Vrapču) i da li imam tamnu odjeću tipa punk ili gothic. Ja reko nema problema i spustim slušalicu. Nakon nekoliko ciljanih telefonskih poziva i malo moje muke, nastadoše one nove dvije slike koje možete vidjeti, odnosno ja ko gotičar!

I, tako dodjem ja danas ujutro u 6:40 umjesto u 7:40 pred tu pomenutu crkvu i čekam. Mislim si ja da nisam zaluto, pa pređem cestu u namjeri da uđem u dućan i kupim bon od 50 kn. Kako je još bilo rano, žena još nije ni upalila svjetlo unutra, a ni otvorila rešetke na ulazu. I tako ja polako odškrinem rešetku na vratima, pažljivo zakoračim unutra, pozdravim i pitam da li imaju Simpa bon od 50 kn. Žena je automatski upalila svjetlo i skamenila se u čudu a zatim promucala: "Mmm mislllim ddda nemamo više nijedan" i počela bezglavo hodati dućanom. Nato ja samo pozdravim i izađem van.

Mislim ja, imam pol sata na raspolaganju pa idem sjest u birc i gledat na cestu, pa valjda će proć koji kombi ili kaj... Ne? I, tak ja uđem u bistro, a čim sam zakoračio unutra, svi su stali s pričom, nakratko gledali u mene a zatim nastavili razgovor. Jedna curica je upravo bila doručkovala, pa je svaki čas gledala u mene, pa vukla tatu za rukav i nešto mu šaputala. Onda je došla konobarica i plašljivo me upitala što želim, a ja kažem čaj od mente. Ona promuca: "Ččaj od mmentola.. a ako nnemamo?" Ja kažem nema veze i neka donese neki voćni. Nakon par trenutaka se vratila s čajem koji je imao okus po sarmi i čim je šalica dotaknula stol, žena je pobjegla unutra.

Nakon što sam popio čaj kojem ni limun ni tri šećera nisu pomogli da ima bilo kakav okus sličan čaju, otišao sam pred crkvu i vidio da su se ljudi počeli okupljati. Došao je neki stariji čovjek i jedna cura koja je bila obučena ko punkerica. Na to dođe Miljenko i još s motora počne vikati: "To! Bavo! Aaaa! I šminka! Baš si dobar!"

Bez obzira na to da je snimanje već bilo duboko u razvoju (negdje oko 11), nisu zatrebali nijednog statista. Tek negdje pred kraj snimanja rekli su da bi mogli iskoristiti gospodina i gospođu (koja nam se kasnije pridružila), a ja i ta cura smo izvisili. Tako da, moji dragi prijatelji, neću se pojavit u Zabranjenoj kao gothičar! Otkrili smo neke detalje na snimanju o daljnjem tijeku radnje u Zabranjenoj ljubavi, al to vam ne smim reć! Iz konteksta smo shvatili da je ovo zadnja sezona. I, btw. snimanje se odvijalo na GROBLJU!!! Pa si vi mislite!

Uglavnom shvatio sam da je baš super bit gotičar jer te se svi boje. No, sada me bole noge od starih, malih marti, pa sam ipak odlučio ostat vjeran sebi casual odjeći! Što te ne ubije, ojača te!

| 16:29 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>