četvrtak, 04.05.2006.

Jedno malo istraživanje

Malo sam proanalizirao ljude koji posjećuju moj blog. I došao sam do neobičnog zaključka. Vidite, mene vole i: zadrti kršćani i darkeri i sotonisti i oni koji bi htjeli to bit i pankeri i umišljena ljepotica...
To je baš neobično, ne?
Kaj vi mislite?
Jesam ja dvoličan zbog toga? Ja se nadam da nisam. Pa kaj ak imam neke stavove koji pašu i jednima i drugima (izuzev umišljene, kojoj ništa ne može parirati)!

Eto, tak malo sam da ima neš novo...
Danas me moja najdraža prepala porukom da uživam još 1 sat prije uništenja Zemlje odnosno Sudnjeg dana. Još sam sinoć zaspao s temperaturom i danas me cijeli dan trgaju bolovi u mišićima i grlu. Možete si mislit kakav je učinak još imala i ta poruka. Nasreću, to je samo naklapanje bedastih znanstvenika koji nemaju pametnijeg posla.

Evo neke slike na tu temu:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ja ionako ne bjerujem u sudnji dan, tak da komercijalna sranja i odbrojavanje vremena samo je još jedna prilika za šalu!

| 18:14 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>