subota, 21.01.2006.

Evo me rajo!

Evo, da i ja nest napisem... Dugo me nije bilo, znam...
Ovaj nas mali susret na Otrusevcu me podsjetio na to koliko se dugo nismo vidjeli...
No, zivot ide dalje, treba se veselit novim danima koji donose nove zadatke i probleme koje rjesavamo na ovaj ili onaj nacin, no to je zivot. I nikako drugacije ne bi mogao bolje funkcionirati.

Sigurno se svi vi pitate sto je s godisnjakom...
Moram teska srca priznati da sam ga i ja malo zapostavio... Mea culpa.

No, potrudit cu se da ga zgotovim sto prije, pa cu dati napraviti jedan primjerak.
To bi mogao biti, recimo jedan razlog nasem ponovnom okupljanju...

Vidim, zanima vas kako mi je u vojsci...
Pa, super s obzirom na to da sam u vrticu i da mi je dan ispunjen djecjim zahtjevima i potrebama kao sto su upisane ili pokakane gace. Na taj nacin shvatis koliko je zivot bio jednostavan na pocetku, a koliko se vec odmakao, za samo devetnaest godina. Sto li ce biti za dvadeset ili trideset godina!?!

Eto, meni, za razliku od vas, pocinju tek pripreme za faks slijedece subote. Vi ste vecinom vec na putu ka svom zivotnom cilju, a ja sam (kao i Flax) u vakuumu izmedju necega sto me sputava i svog buduceg zanimanja, za koje neznam ni kako izgleda ili ce izgledati.

Eto, pozdrav, sad vi!

| 23:06 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>