Nešto o mom skromnom visočanstvu...

-smušena,zvrkasta,neki kažu i luda

-punoljetna,a ne želi to biti

-obožava ljeto,iako je zima njeno godišnje doba

-Slavonija ju je začarala

-nipošto nije mala(niska);svake godine izraste uz svega što kupi,uskoro će doseći razinu sekvoje

-javljaju joj se razni čudni interesi,koji isto tako čudno i nestaju

-ima fobiju od škole,i od "Pale sam na svijetu"

-čuva pisamca još od OŠ

-pokušava zaraditi brdo novca(zastala je kod 10kn);iznos varira

-planira biti uspješna u životu,ako fax ne uspije,udati će se za zgodnog i imućnog Hercegovca

-obožava biti kreativna,i stalno traga za nečim novim

-ako ne nađe Hercegovca postat će slavna paparaco fotografkinja

-sanja o putovanjima u krajeve u kojima nije bila(planira proputovati svijet)-ako nađe sponzora

-obožava pjevati i plesati u bilo koje doba,na bilo kojem mjestu

Gluposti....

VOLIM:

*SLAVONIJU
*ljudove svoje
*VAROŠhrvatska
*našu "kapelicu"
*sok od grožđa-crnogparty
*konje
*folklor-moj KUD
*zezanciju
*zabavu do zore
*pjevati i tancati
*pjevat bećarcenaughty
*romantiku
*šetnje
*rođendaneparty
*more
*tambure & tamburase
*životinjeyes
*kreativnost
*nebo
*sladoled
*čokoladu(s lješnjacima)
*točkice i prugice
*ljubljenjekisscerek
*naš domhrvatska
*EKIPUsmijehsmijehsmijeh
*MOTORErofl
*i još puno toga....


NE VOLIM:

*grašak
*dosaduno
*sve što ima veze s brojevimapuknucu
*glupe ljudeblabla
*umišljene ljude
*ljude koji se ne znaju šaliti
*pinky bojuburninmad


MRZIM:

*povrće(ne sve,ali....)
*luk(bljak)
*biti bolesna
*njemački

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ovo je blog o meni...mojim stavovima,mojim frendovima...obitelji...Uglavnom blog je o svemu što utječe na moj život!=)

Ovo čudo tehnike radi od 5.1.2007.
Free Counters
Free Counters

Volim i fotkati...početnik sam...ali možda ima nade...
Pogledajte...

PTIČICA

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

LJUDI KOJE ZNAM I ČITAM IH:

Čičak

Niky



LjUDI KOJE NE ZNAM,ALI IH ČITAM:

Žderačica muškaraca=)

Jukebox

Tanya-Hasky

Kirshna

Eek

Domix

Šarkafan;)

Tena-bećaruša

Luna

4 guns

Frkachu

Djurko


Blonds




NEKAD SU PISALI...ŠMRC...

Dominus

Hrvoje


Zvjezdice

Zoe

KonFucije

Princess of Prussia

Poison Ivy

ponedjeljak, 17.03.2008.

Ne mogu spavati....I kad spavam,spavam jako kratko...
Muči me nesanica...
Kronično...
Kažu da je to često kad ljudi imaju nečistu savijest....
Ali ja se ne osjećam nečisto,milsim nisam nevinašce,ali fer sam prema ljudima...
Ko zna....

Jutros "ustajem" i sa strahom pomislim da sam prespavala odlazak u školu,jer je vani dan...jako dan...
A kao što svi znamo oko pola 6 vani bude mrak....
I tako ja tumaram u nevjerici, i vidim da nešto slijedi...
Ultra turbo zgodni frajer je trčao za mnom i vikao da provedem dan s njim.
Da,kako da ne...

Vratimo se u stvarnost....
Za mnom tumara patka,i to ne obična patka neka bijela s velikim crnim perjem i nečim crvenim....
Uglavnom danas po povratku iz ljubljenje ustanove od nekoga tako nemaštovito nazvane školom,saznah da je napravljena cijela potraga za vlasnikom patke.
Kul...sad ću biti očevidac,možda me dođu snimiti iz Istrage...

Kažu da će opet biti hladno,odbijam vjerovati u to...ja bi da bude toplo...

Neka sam ne znam....ddd...živciram samu sebe,nikako da se smirim u jednom raspoloženju,ponašam se poput svoje majčice u menopauzi....(nadam se da je to menopauza)

Sad si i nismo baš na ti...A dugo je trajalo primirje!
Nešto mi se mijenja...da se ošišam na kratko?Ponovo ofarbam u crveno?
Razmjestila bi namještaj u sobi,ali ipak je tu moja sestra koja je uvijek spremna za kompromise...not.
Dobila sam lijepe slikice dečkića koje ću poljepiti po zidu.

I ponovo ću poljepiti slike frendova...i složit ću igračke na ormaru,opet ih se puno nakupilo.

I definitivno ću nešta napraviti s rekreacijom...možda trčanje...opet...
Štedim...možda da opet odem do Osijeka...malo zabave mi ne bi škodilo.

Konačno je odlučeno.Za maturante smo ovčice.Meni je to kul i zadovoljna sam.

Primjetila sam da nastaje velika potraga za partnerom u proljeće...
moje likuše se pomamile...
Ja soliram i super mi je.

Kompjuter mi je koma...ne znam što ću više...sve sam probala...
Puno šteka pa vam ne mogu ostavljati komentare sve sam vas čitala.
Puno vas pozdravljam i cmakam.

*Još samo 6 dana i opet jedam meso i čokoladu i svašta nešta...*



| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.