Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/animewings" />
< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 22.11.2006.

the return...Image and video hosting by TinyPic

Ajme konačno sam uspjela na svoj blog jer sam imala malenih problema.Al veći je problem moj čip koji sam nabavila za masne pare a nisam sigurna da li je upoće ispravan.Zato bih zamolila osobe koje se razumiju u to da mi pomognu to riješiti jer ja i nisam baš neki majstor što se toga tiče.Problem je u tome što sam nabavila kingdom hearts 2 (naravno ne moram pričati koliko sam sretna bila jer ipak radujem se i najmanjoj sitnici)i sumnjam i na igricu(možda ona ne valja ili je problem u čipu).
Uglavnom razlozi su:svaki put kad igram kh2 igrica nije u boji nego je siva(ukinuta sam,bila sam prilično šokirana)a nakon nekih pola sata igrica mi počne preskakivati i ne mogu više igrat.Danas sam uspjela igrat sat vremena(naravno bez boje,grrr)i onda sam odlučila pogledati resident evil(dugo nisam to gledal)a kad izgasim i ponovno upalim ps2 ali mi se pojavi slika (znate kad idete pogledati svoju memory karticu)ali preskakivalo je,jeb**a slika na telki je poskakivala!!I što mi je sad činiti(imam onaj papir,jamstvo i te gluposti)jer stvarno ne znam što da napravim...
I tako ja sad idem na trening i rado ću posudit chari igricu(dobro mi je čuvaj)



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.