< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 18.10.2006.

nemam baš neko znanje za pisanje naslova

Tifa me pita gdje ja to vidjeh trailer za haibane renmei. Pa da vam iskreno natipkam našla sam ga na nekakvoj stranici samo što je ta dotična osoba napravila avril lavigne verziju trailera(eh baš i nisam neki ljubitelj avril)....pa sad vam ja to stavih da se ne mučite tražeći

Click to see Video








| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.