Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/animewings" />
< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 11.10.2006.

KonichiwaImage and video hosting by TinyPic

Za anime manga girl:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usto ti je cheza koju sam htjela stavit kao pozadinu...


eh tako sam ureshi,zašto? zato jer sam pogledala ff:advent children(konačno)ali da vam kažem od početka:jedan ureshi dan kupim ja gameplay i čitam ga ja sad i vidim ja da će ff advent children doći u Hrvatsku i tako ja sva ureshi dođem doma i odlučih da ću to gledati. prođe neko vrijeme(ne znam koliko,ali znam da sam se načekala)i odoh ja u videoteku sva u očekivanjima da ću konačno vidjeti taj prekrasan film(upravo slušam one winged angel ali movie verziju,kawaii)i kad ja pitam oni vele-vani ti je, i neču sad duljiti nego ću skratiti pa eto:i tako dolazih svaki petak i ponedjeljak da pitam jer došlo nazad ali uvijek isti odgovor-vani ti je.Za poludit,to je trajalo nekoliko tjedana,možda mjesec i nešto dana i ja već izgubila sve nade,možete li vi to zamisliti?I tako ja jedan dan mislih u sebi da je to možda već došlo i odlučih se uputiti prema videoteci(imala sam košarku pa sam bila u prolaz jer mi se nije dalo ići pješice,išla tramvajem ),dođoh do tamo,puna nade primim kvaku,otvorim vrata(sad slušam for the reunion,fakat *ebeno)i uđem unutra(pitam,i sve tako,)kad žena veli Da tu ti je iza tebe stoji na polici s novim stvarima(možete li sad zamislit kako sam bila ureshi,skoro sam počela skakat od sreće)!!!!!!I tako ja to posudila,odgledala(i cmizdrila,prije bih rekla jecala i histerizirala od tuge što je gotovo)i sad to idem vratiti.Eh naravno ne mre nijedan post bez slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usareith i cloud ex best friend
Free Image Hosting at www.ImageShack.us eh ekipice na okupu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ah tifa,draga tifa
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnaš junak



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.