< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 05.10.2006.

eh tenjo tenge

SRETAN ROĐENDAN gray fox!!!
ajme kako mi je čudno čitati svoj blog(previše zelene),no dobro vraćam se na tenjo tenge.nemam baš nekakvo objašnjenje pa ću staviti neke slike(trenutačno slušam jednu prekrasnu pjesmu(mislim da ima harfe)od eremenar gerada koja se zove who has seen the wind evo poslušajte je:
i kaj mislite,predivna je,mislim da nije na japanskom)
Ali moram reći da je izašlo (mislim)oko14 volumena od mange(ja čekam 15 jer je tako napeto)a o animaciji da ne govorim.Sami ste vidjeli na onoj slikici dolje(hi hi hi) ali dosta tipkanja evo vam malo slikica:jel da da su prekrasne,to su iz mange
Free Image Hosting at www.ImageShack.usaya-chan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmaya-chan
Free Image Hosting at www.ImageShack.ussouichiro i aya
i to bi bilo to
laka vam noćca



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.