Anime Soul

četvrtak, 23.07.2009.

Prica o snazi, prijateljstvu i roletama :)

Danas sam pokusala raditi nesto nepojmljivo!
... uciti *insrert predmet ovjde*...
izvadila sam svoju biljeznicu
i uocila jednu zanimljivu priču
koju sam napisala recenicama!
Sigurno vas sve jako zanima kako je to izgledalo.
Sad cu vam ispricati tu pricu, nastalu zabiljeskama na satu ... *insert predmet again* :)



Jednom davno na svijetu je bila Zemlja. Al to je bilo davno pa necemo o tome.

Jednom davno bio je Mjesec. I imao je kucnog ljubimca. I taj kucni ljubimac imao je buhe. Al davno je to bilo pa necemo o tome.

Jednom davno bio je Jupiter. Onda je taj Jupiter posao u ducan. Kupio je mlijeko. Tom mlijeku je bio istekao rok. Jupiter je to saznao dan kasnije kad je umro od bolova u trbuhu. Al i to je bilo davno. A i kakve veze to ima s vampirima?

Jednom davno sam postojala ja. To je bilo tako davno da se jedva sijecam. A sad, eto, nemam vise pet i pol cipela. Ja je bio nesto. Nekakvo nesto. Sa pola mozga i tri tijela, putovalo je nekuda. Nikad necemo znati kuda jer ni on nije imao pojma. Imao je 3 buhe i 4 komarca. To se zvalo simbioza. Ili nekako slicno. Uglavnom, nije imao vremena. Imao je nevremena. Koliko puta dnevno bi trepnuo, toliko puta nije imao nogu. Ja je imao dvije rolete i cetiri sata. Ali satove nije koristio. Koliko puta na dan ima sati govorile su mu rolete.



Sto nije prekrasna prica? T_T!!!
Gotovo mi dode da napravim slikovnicu po njoj :DDD
Mislim da bi naslovnica izgledala nekako ovako :)



Ako itko oce smislit ime za ovo dodat cu na naslovnicu XD smisljanje imena je horor :D

- 15:24 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Animespace

  • Ja sam anime fan i želim naći još ljudi poput mene!

    I zasad mi super ide!!!^_^


    NEMOJTE KLIKNUTI OVDJE



    Ime: *šutim*
    Nadimak (to se tretira kao pravo ime): Nicole
    Godine : necu vam lagat sad, nisam se uopce rodila, a kamoli da sam ziva, dovoljno je da znate da mi je umni razvoj na 3 godine ^___^ --> a 3.3. se tretira kao rodendan... trebam li spomenuti da mi je omiljeni broj 3 ^__^?
    Omiljena boja: ljubičasta (ako nije ocito)
    Volim: MEWA, ANIME, mangu, ljubičastu boju, nadnaravna bića, crtati u anime stilu, magiju, čudovišta, anime likove, prijatelje, svoj razred, kaos u svojoj sobi, Nicole, pauke, životinje općenito, biljke, Japan, satelitske programe, 3.3., godišnja doba, zvijezde, ljude, puno toga, sve i svašta, i za kraj, anime. --> I Mewa!

    Smisao života: stvoriti Anime Space --> i postati Nicole ^_^




    Ovo je moj Mew!^__^!! *do not touch him he is mine*


    Animei koje sam gledala
    (ANIME 4-EVER)

    Pokemon
    Digimon
    Digimon Tamers
    Digimon Frontier
    Sailor moon
    Shaman King
    Mon colle knights
    Beyblade
    Astro boy
    Yu-gi-oh
    Yu-gi-oh GX
    Doremi
    Detektiv Conan
    Inuyasha
    One Piece
    Monster Rancher
    Dragonball (Z)
    Candy Candy
    Duel Masters
    Hamtaro
    Kamikaze Kaito Jeanne
    Pretty Cure
    Megaman NT Warrior
    Ranma 12
    B-Daman
    Mononoke Hime
    Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited away)
    Howl's moving castle
    Angel Sanctuary
    Bleach
    Air
    Loveless
    Onegai Teacher
    Fruits Basket
    D.N. Angel
    Chobits

    hehe gledala sam jos puno vise animea, ali sad dok sam ovdje i smisljam sto bi dodala jos u box neda mi se nabrajati.... mozda jednog lijepog dana kad mi bude jako dosadno...

    --> Napravila ja bolju listu u meduvremenu --> MyAnimeList

Moji najbolji prijatelji koje sam ikad našla!!!