< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

ponedjeljak, 11.12.2006.

Post u 2 dijela...

1. DIO
Hi peeps!
Dugo me nije bilo =P
Ma znate zašto. Neda mi se ponavljat stalno isto.
U subotu navečer oko 10:00 sam izašla na portun. Majke mi,
ukazao mi se The winged dragon of Ra u obliku feniksa. I ljut je na mene.
Samo je ispuštao one bijesne zvukove kao da mi pokušava nešto reći. Naravno, neznam
šta pokušava reći ali mi nešto ulazi u glavu da više ne obraćam pažnju na njega nego na Dark
magician girl. Mislim da on stvara moju dark side (yami no yuumi). Zato i jesam u zadnje vrime
"poblesavila" i padaju mi ocjene. Idem i večeras na svoj portun...i pokušat ću kontaktirat
Ra-a...................................
_______________________________________
2. DIO
Znate šta je novo u našem j****** razredu???
Traženje dečkiju na internetu :_/ . To su pokrenile naravno, glupače iz našeg 7.A razreda.
I tako... svi su našli svoga...osim mene :P
Danas sam se ajmo reć ocrnila. Pročitajte dialog pa ćete znat kako:
Marina: Ej Ana jesi ti našla svog na internetu?
Ja: Nisam...uostalom šta će mi?
Marina: Nemaš??? Sad samo čekaj da rečem to josipi i jeleni (počne se smijat) .
*Ona je to otišla reć njima, i tako je to sazna cili razred :_/ .*
Josipa : Ti stvarno nemaš dečka na netu?
Jelena : hahaha
Ja: pa zapravo i ne.
Kako su mi se svi skoro počeli smijat, ja sam nabrzake izvalila da sam u turčina.
Sad mi recite da nisam normalna. Nisam !
Dolazi Antonija. Ona zna da mrzim tog turčina i reče to svima u razredu.
I opet sve k*** saznaš e da zapravo i nemam dečka na netu.
Tako da sam danas bijesna na njih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jbg, sad da mi se ne rugaju, morat ću nać nekog debila! Oće mi ko pomoć??? (po mogućnosti da bude cura...)

- 15:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>