listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

ponedjeljak, 23.10.2006.

Bannermanija puuuno ti hvala!

Za početak moram se puuuno zahvalit bannermaniji jer mi je napravio odličan banner za blog! Evo pogledajte:
















Nisu li kawaii?
Pa ako me želite stavit u linkove možete stavit ove bannere ako želite :-)
Uspila sam napokon instalirat MSN. Ni sama neznam kako...
Ali se nešto grozno dogodilo *___*. Upoznala sam 1 Turčina. Neznam kako je uopće doštao do mog MSN-a... Na svu sreću ja nemam webcam, a on ima. I sad... ja sam mogla vidit njega a on nije mogao vidit mene :p. Sliči kao da ima 14-15 godina, kad ono 20!!! Ja samo šta nisam u nesvjest pala lud .
Ma baš me briga...
A ono o majci na mračnu čarobnicu, dobit ću je tek slijedeći tjedan TT__TT. Danas me ispituje zemljopis, i WISH ME LUCK! I još nešto za kraj danas sam kupila onaj Jaden Yuki booster i evo koje sam karte dobila:
-Hero Signal
-Elemental Hero Burstinatrix
-Elemental Hero Rampart Blaster
-The Warrior Returning Alive
-A Hero Emerges
Burstinatrix me iznenadila hehe. Inače ja baš i nedobivam rijetke karte. Al svaku koju dobijem, uvijek sam zadovoljna =).
Eto to bi bilo to za ovaj put...
Sayonara!

- 10:40 - Komentari (41) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>