Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJ SVIJET ANIMEA

ime:Kagome
pravo ime:nije bitno
prezima:kako vi oćete
godina:ka vi odlućite
kako god želite dajem vam izbor

Moji ciljevi:
upoznati ljude poput sebe,
sprijateljiti se sa njima.........

Volim:
crtati anime likove,
kagome,
plavu boju,
anime,
Inuyashu,
općenito glrdati anime,
sve vezano uz anime,
sazuke,
i još puno toga šta drugi ne vole.....

Image Hosted by ImageShack.us

KAGOME


evo vam moji baneri koje je napravila kiba_girl:)


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






MOJI ANIME PRIJATELJI

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us tamarichak

Image Hosted by ImageShack.us luchy luchy

Image Hosted by ImageShack.us Twins

Image Hosted by ImageShack.us deniva

Image Hosted by ImageShack.us Yui

Image Hosted by ImageShack.us Nicole

Image Hosted by ImageShack.us Demon Angel

Image Hosted by ImageShack.us Hikari

Image Hosted by ImageShack.us Yoruichi




Opis bloga

Uglavni ću pisati o animeima i mangamayesyesyes
Pa zato sam i otvorila ovaj blog da sa drugima mogu podjeliti svoje mišljenjeroflroflroflroflroflrofl
Nadam se da vam neće biti dosadno na mome bloguroflroflroflrofl
Kada ste u prolazu mi komentirajte nije mi važan broj komentara nego da mi se javite svako maloroflroflrofl
Nadam se da ne zahtjevam previše barem mislim da ne zahtjevam previše hahahahahahaha..........
I to bi bilo to i da svi koji mi se javljaju mogu oćekivati da će se vidjeti u linkovima brz brige i to bi bilo to puno mi uživajte puuuuussssicawavemahwavemah.......

subota, 12.05.2007.

....*ONE PIECE

Dada znam da ste se nadali prići...A šta ću kada sam obećala da će ovaj post biti za Yui i Demon Angel..
Hahaha a ja obećanja ne kršim...Prvo da se svima zahvalim što su si izabrali ime i rekli šta da prestavljaju a onda da se isprićam Nicole šta sam nju zaboravila pitati stvarno mi je žao...Dakle sada da prijeđemo na One piece ja sam One piece gledala na rtl2 ali nažalost nisu ga do kraja prikazali najdraži lik mi je Nikorobin sada nemojte mi se smijati zato što neznam kako se piše njeno ime nego mi recite kako se pišeeeeee...Ma dobro ljutsko je griješiti inaće mi je i nami draga a da evo slikice.......

Image Hosted by ImageShack.us

e da meni je slika baš dobra pokazuje sve likove hahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

e da to je to sljedeći puta slijedi prića a do tada ciaosssssssss!!!!!!!!!!!!!!!




| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.