Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJ SVIJET ANIMEA

ime:Kagome
pravo ime:nije bitno
prezima:kako vi oćete
godina:ka vi odlućite
kako god želite dajem vam izbor

Moji ciljevi:
upoznati ljude poput sebe,
sprijateljiti se sa njima.........

Volim:
crtati anime likove,
kagome,
plavu boju,
anime,
Inuyashu,
općenito glrdati anime,
sve vezano uz anime,
sazuke,
i još puno toga šta drugi ne vole.....

Image Hosted by ImageShack.us

KAGOME


evo vam moji baneri koje je napravila kiba_girl:)


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






MOJI ANIME PRIJATELJI

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us tamarichak

Image Hosted by ImageShack.us luchy luchy

Image Hosted by ImageShack.us Twins

Image Hosted by ImageShack.us deniva

Image Hosted by ImageShack.us Yui

Image Hosted by ImageShack.us Nicole

Image Hosted by ImageShack.us Demon Angel

Image Hosted by ImageShack.us Hikari

Image Hosted by ImageShack.us Yoruichi




Opis bloga

Uglavni ću pisati o animeima i mangamayesyesyes
Pa zato sam i otvorila ovaj blog da sa drugima mogu podjeliti svoje mišljenjeroflroflroflroflroflrofl
Nadam se da vam neće biti dosadno na mome bloguroflroflroflrofl
Kada ste u prolazu mi komentirajte nije mi važan broj komentara nego da mi se javite svako maloroflroflrofl
Nadam se da ne zahtjevam previše barem mislim da ne zahtjevam previše hahahahahahaha..........
I to bi bilo to i da svi koji mi se javljaju mogu oćekivati da će se vidjeti u linkovima brz brige i to bi bilo to puno mi uživajte puuuuussssicawavemahwavemah.......

četvrtak, 10.05.2007.

....*CARD CAPTOR SAKURA*.....

E da dragi moji pobijedila je Sakura a eto žao mi je Yui i Demon Angel....Ali eto obećajem da slijedeći puta nema glasanje nego ću napisati post sa One peace samo za vas a da pa eto baš mi je Card Captor Sakura odlićan anime a eto vidite u dizajnu na vrho je slika od nje i njenih prijatelja a eto e da pa slabo mi komentirate ma šalim se samo vi nastavite odlićni ste znate ja sam mislila da će One peace pobijediti ali eto ugodno sam iznenađena i da pa sada imam jednu fora sliku kolu sam našla ma imam hrpu slika od sakure jednostavno je obožavam ma znate ja sam se dvoumila između kagome i Sakure u nicku u komentarima i izvlaćila sam papiriće i Kagome je pobijedila ma imam nekoliko najdražih anime likica koje obožavam ali ćete ih tek kasnije upoznati.........
Evo jedna fora slika koju imam već neko vrijeme......

Image Hosted by ImageShack.us

Da da baš je zakon barem meni malo sam razmišljala i nakon što napišem post o One pecu ću pisato o svojim naj anime likovima ima ih par a da evo još slika od sakure hehehehehehehehehehe.............

Image Hosted by ImageShack.us

Neznam baš lijepo cratati ali se nadam da vam se sviđa crtež mislim i nije baš nešto mogla sam i ljepše nacrtati a štaćeš navraćajte mi do sljedećeg puta ciaossssssssssss..............



| komentari (80) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.