Power to the peepull of Me

nedjelja, 29.06.2008.

Kamena Nada

Poppy: Sanjamo o boljem sutra...

Abu: U kojem pilići mogu prelaziti cestu bez da im se propitkivaju motivi.
Vallmo: U kojem nema više 'novih i poboljšanih' stvari*
Papoila:U kojem je prestala borba spolova jer ionako ima previše flerta među neprijateljima.
Mak: U kojem netko ipak shvaća da uopće nemam predrasuda i da mrzim sve ljude jednako.

*Vallmo: Ako je novo, onda nije prije postojalo, a ako je poboljšano, onda je bolja varijanta nečeg starog. I koga oni sad zajebavaju?

canv3as

Mak: I ima još jedna stvar koja me muči.
Mak: Razumijem kako škare pobijede papir (ono, režu i to), i sasvim mi je jasno da kamen može satrt škare, ali nema tog boga koji bi papirom pobijedio kamen.
Mak: Šta, papir bi se trebao magično omotati oko kamena i ostaviti ga nepokretnog (pazi, kamen, nepokretan. Neš ti postignuća...).
Mak: I zašto to ne može napraviti škarama?
Mak: Zajebi škare, zašto to papir ne bi mogao napraviti svemu?
Mak: Zašto papiri na mom faksu ne pokušavaju ugušiti onih par studenata koji nešto i zapisuju?
Mak: Reći ću vam ja zašto.
Mak: Zato što je papir pičkica.
Mak: Papir ne može pobijediti ništa.
Mak: Pravi kamen bi rastrgao papir u sekundi.
Mak: U sekundi!
Mak: I zato uvijek biram kamen kad igram tu debilnu igru.
Mak: Tako da mogu, kad god netko tvrdi da me je pobijedio odabravši papirče, odalamiti tu gadnu facu već stisnutom šakom i reći: 'Sranje! Žao mi je, mislio sam da će te je*eni papir zaštiti, konjino.'




- 10:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #