< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2022 (1)
Listopad 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (5)
Prosinac 2005 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Što je pisac htio reći

Svima u potrazi za poantom: odstupite, nema toga tu!



anica_kninska@net.hr

Linkovi

20.07.2006., četvrtak

Nego...

... ostala sam dužna nastavak o onoj famoznoj fontani na trgu. Čisto sam sumnjala da će biti gotova na vrime, ali ipak je dovršena! Ali, to nije sve! Čak ima i vode u njoj! Toliko da curi priko cilog trga i doli kroz cili grad. Neka, nek se vidi raskoš. Je da će tu vodu koja se izlije u nepovrat Komunalno pokušati uvaliti na račune svojih građana. I onda će kukati kako nitko u Kninu ne plaća vodu. Neka ljudima ugrade brojila, pa će se viditi koliko ko potroši i koliko ima za platiti. Ovako se sve zaračunava otprilike, odokativnom metodom. A mi budale plaćamo, a drugi nam se smiju. Pa čvrsto odlučimo da nećemo više, ali opet kad se skupi računa, platimo. I onda Komunalno obavijesti cijenjeno pučanstvo da su dugovi za tu i tu godinu oprošteni. Mo'š mislit, oprošteni... ko da mi nismo čuli za zastaru. Ali koliko smo blesavi (Psiho i ja), opet platimo i opet druge "oslobode".
Gle, ja počela o fontani pa završila u računima za vodu...
E, a u onom postu di sam pisala o fontani, bio je spomenut i spomenik na trgu. Nešto sam bila načula prije dok su još pričali kako će srediti trg, da će i spomenik nekakav staviti. Ne vidim nikakav novi spomenik, naš Boško Buha stoji tamo i dalje, prkoseći ovim kninskim vrućinama, ukusu i zdravom razumu. Tako da mi samo preostaje kad šetam s dicom po gradu pokriti im oči dok prođemo kraj Boška Buhe i reći im: "Ne okreći se, sine!"

10.07.2006., ponedjeljak

Pismo pomoćnika ministrice

Dobila sam pismo od pomoćnika ministrice za-toliko-toga-što-je-vrlo-problematično-za-zapamtiti-a-kamoli-za-obnašati-sve-te-dužnosti-kako-bog-zapovida. Kaže ovako:
"Poštovani!"
(znači, ili sam muško što znam da nisam, ili ima više nas, tj. mene)

"Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti zaprimilo je Vaš zahtjev za poticajnu mjeru lll Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja (samozapošljavanje).
Odlukom o provedbi Mjere lll ...bla, bla, klasa, urbroj ( i sve ostalo što se inače nakelji u službenim dopisima da bi dobili na važnosti), propisano je kako će se Javnim pozivom definirati način i uvjeti odobravanja zahtjeva za ostvarivanje prava na poticaj. Točkom...klasa....urbroj... od..2006. godine propisano je da se nepotpuni, nepravodobni i zahtjevi koji ne ispunjavaju navedene uvjete neće razmatrati.
Obzirom da je uvidom u Vaš zahtjev utvrđeno kako niste priložili svu dokumentaciju navedenu u Javnom pozivu, Vaš je zahtjev odbijen kao nepotpun.

S poštovanjem,

pomoćnik ministrice
.... ma, neću ga imenovati, nije on, jadan, kriv što su mu uvalili da piše odbijenice ljudima.

Sad, što me je najviše naljutilo?
Ako za ovu godinu imaju sredstava za samo 400 branitelja što bi se samozaposlili, mogli su mi se obratiti imenom i prezimenom, a ne nadopisati kemijskom. Ipak imaju više pomoćnika ministrice nego je bilo kandidata za samozapošljavanje.
Ili me ljute "suze" naše ministrice nad ovim, onim, svim, svačim..., a na kraju ispadne da je jedino što je bilo bitno u tome da se te suze prikažu u Dnevniku u 7 i po. I ona je obavila posa.
Ili "nepotpuna dokumentacija"?? Jeste tražili, gospodo, potvrdu da sam hrvatski branitelj? Jesam vam je poslala? Jesam! Jeste tražili kopiju upisa u Obrtni registar? Jesam poslala? Jesam! Jeste vidili da je obrt još uvijek u statusu mirovanja, dakle, radnika-0? Tražite poslovni plan??? Što očekivate od obrta za čišćenje prostora? Da na sedamnaest stranica ispišem kako ja namjeravam čistiti nečije zahode, urede, prati im prozore?

Ma, ustvari, drago mi je da su me odbili. Već se vidim na nekoj slici u novinama skupa s ministricom kako je ONA meni pomogla pri samozapošljavanju. Fuj, bljak, te bljuv. Pomoći ću si sama, kako sam i do sada. Ljuti me jedino to ponižavanje branitelja na svakom koraku. OK, nisam bila na prvoj crti s puškom u ruci. Ali puno ih je bilo. I puno ih je nasjelo na slične "poticaje", "potpore".... I previše ih, nažalost, nije ni dočekalo da im ministrica pred kamerama uruči ključ od stana koji se raspada već prije nego se kamere ugase. Takvi ljudi nisu išli u rat zbog ministrice i njenih "poticaja".
Nego, što sam ustvari tila reći?
Naljutilo me ovo pismo "poštovani, s poštovanjem, nažalost..", jer bi mi bilo puno lakše da je sročeno onako kako je i zamišljeno:
"Glupačo jedna blentava!
Što ti misliš da mi nemamo pametnijeg posla nego baviti se tobom i tvojom metlom?? Pa zar ti nemaš blagog pojma da su ti novci već raspoređeni tamo di tribaju, od čega ćemo mi imati koristi??
Klasa.... Urbroj...Zakon taj i taj...
Odi u tri P.M.,
pomoćnik ministrice"

Što ja znam, meni bi to puno više značilo. Ja sam sa sela, pa sam navikla na zdravoseljački odgovor, ne mogu se naviknuti na sav taj celofan.


S poštovanjem,
anica_kninska