Moja Štikla

KRAJ ( …This is the end my friend…)

Ne, ovaj put vam neću pisat pismu od Gibonnija-«Kraj», ko šta ste možda pomislili, nego vam ovim naslovom započinje moj zadnji post…
Eto, ka šta sve lipo u životu kratko traje, tako i ovaj moj blog…
Odustajen, odlazin, iako ja tome i nisan sklona u životu, al eto, i najboljima se događa J
Vjerojatno se sad neki od vas pitaju koji je razlog, al da van buden iskrena, na to pitanje ni sama ne znan odgovor… Jednostavno, neman više volje… Sve rjeđe me vata inspiracija za pisat i nakon 7 mjeseci i 14 dana, odlučila san stat…
Prvo bi vam svima koji ste posjećivali moj blog tila zahvalit za sve lipe riči koje ste mi upućivali iz dana u dan, virujte mi, lipo je znat da neko cijeni i da se nekome sviđa ono šta radite, pišete…
Hvala šta ste mi bili podrška i šta ste me imali volje malo upoznat, čitajući moje misli, pisme, razmišljanja…
Hvala vam šta ste bili sastavna točka jednog perioda mog života…

Vi se meni uvik možete javit na mail angys@net.hr, ja ću uvik bit tu, za vas…
Hvala vam još jedan put, od srca, na svemu…
Voli vas i ljubi vaša Anđela…

I ko šta san za naslov ovog posta izabrala Gibinu pismu, za završetak još malo stihova, meni njegove najdraže pisme:
…Na poljima od snova, ne pušta se korijenje,
ovo mi je škola…
i drugi puta ću…pametnije….



P.S. Možda se ja vratin nekad… Nadan se da će te me primit nazadzujo
  • 04.11.2006. ,13:13 || komentari (26) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>