I solemnly swear that I am up to no good!

08.10.2011.

XI. Take my temperature.

„A kamo ste vi to krenuli?“ sumnjičavog se tona Molly Weasley proderala iz kuhinje prije nego li su George, Fred, Frances i Ginny pokušali šmugnuti niz stražnja vrata u dvorište. George se okrenuo prema grupi pokajničkog izraza lica i mlitavim pokretom pustio ruku s kvake.
„Nigdje, mama“, povikao je nehajnog tona.
Začuli su tvrde korake kako se približavaju i ugledali Molly Weasley na dovratku. George samo što se nije počeo moliti za nekakav spas iz ove situacije.
„Aha!“ pobjedonosno je zagrmila Molly. „I mislila sam si! Metloboj! Nisam li vam rekla da ne izlazite iz kuće po ovakvoj hladnoći?“
„Ali mama – “ započeo je George, ali ga je gospođa Weasley samo prostrijelila pogledom te je iste sekunde zašutio. Francesini obrazi su se lagano zažarili i ona se smjestila na stolicu tik do Ginny pokušavajući izgledati što manje krivom.
„Mama, to što nas pokušavaš držati u izolaciji ne znači da se netko od nas možda neće razboljeti Promrzlicom. I sama si čula kad je Francesina mama rekla da to nema veze s hladnoćom, da se može dogoditi bilo kome bilo kad“, Fred je progovorio.
Frances bi ga najradije opalila metlom posred glave jer je njeno ime uvukao u sve ovo. No Ginny je to potaklo da se i sama ubaci u raspravu.
„Da, mama. Uostalom, to je naše dvorište. Jednako je sigurno kao i naša kuća.“
„To je samo metloboj, mama“, zacvilio je George.
U trenutku kada je gospođa Weasley otvorila usta da nešto kaže, začuo se drugi par koraka kako se približavaju prostoriji. Iza Molly Wesley provirilo je lice Billa Weasleya, najstarijeg sina u obitelji Weasley, te se on nonšalantno naslonio na zid nasuprot Molly.
„Čemu galama?“ upitao je.
Molly Weasley izgledala je na trenutak smeteno, ali je ipak ustrajno nastavila u svom naumu da ih sve zadrži u kući.
„Žele izaći van po ovoj hladnoći i igrati metloboj!“
Billove oči na sekundu su zaiskrile. „Ozbiljno? Mogu vam se pridružiti?“
„Bill!“ ciknula je gospođa Weasley i jedva obuzdala poriv da ga ne mlatne po glavi. „Ti si barem stariji i razboritiji, nisam očekivala to od tebe! Pa pruži im primjer!“
„Majko, nećeš im pomoći ako ih silom tjeraš da ostanu unutra. Tako će samo još više htjeti van. A 'Promrzlica vreba svugdje'“, citirao je rečenicu iz Dnevnog Proroka.
Gospođa Weasley je samo zaškrgutala zubima i bijesno izmarširala iz sobe. „Pa dobro! Neka vam bude! Ne obraćajte se meni za pomoć kad promrznete!“ vikala je ljutito dok se udaljavala prema kuhinji. Bill se samo vragolasto nasmijao i zamahnuo svojim dugačkim konjskim repom.
„Onda, mogu li vam se pridružiti? I Charlie bi vjerojatno htio igrati pa onda možemo tri na tri?“
Fred i George ispustili su uzvik oduševljenja i izletjeli u dvorište dok je Ginny otrčala prema dnevnom boravku mumljajući nešto što je zvučalo poput „Idem po Charlieja“. Frances je pokupila svoju i Ginnyinu opremu i zaputila se prema dvorištu zajedno s Billom.
„Dugo te nisam vidio, Franceska. Narasla si poprilično.“
„Pa, da, zadnji puta kad sam bila ovdje si tek završio obuku za Gringotts. Kako je uopće raditi tamo?“
Bill se osmjehnuo i čvršće zario ruke u džepove svojih hlača.
„Dosta dobro. Ali ako razmišljaš o zaposlenju tamo, savjetovao bih te da ni ne pokušavaš.“
„Imat ću to na umu“, nasmiješila mu se. „Gle, Charlie ti donosi kaput i rukavice.“
Bill se okrenuo i vidio kako mu se Charlijeva masivna pojava približava mašući u jednoj ruci Billovim kaputom iz čijeg su lijevog džepa virile kožne rukavice boje smaragda. Iza njega je šepesala Ginny s još dvije dodatne metle.
Nemoj da slučajno oboliš od Promrzlice!“ Charlie je točno imitirao visoki prijeteći glas gospođe Weasley na što su se Ginny, Frances i Bill gromko nasmijali.
„Oi, tamo! Ne započinjite tulum bez nas!“ viknuo im je Fred iz smjera garaže.
„Zar Ron neće igrati s nama?“ zbunjeno se oglasi Charlie dok je preko svojih glomaznih ruku punih žuljeva navlačio debele rukavice od zmajske kože. George se posrpdno nasmijao.
„Pa da mi padne s metle u garažu?“, odgovorio je mračnog glasa. „Uostalom, ne bi nas onda bilo podjednako“, doda nešto lakšeg tona da ublaži dojam prethodno izrečene rečenice.
„Šteta što Percy nije s nama, onda bi nas bio paran broj“, posprdno reče Ginny, iako joj je Percy bio zadnja osoba koju je htjela vidjeti.
„Pa, mogli bismo pozvati Zooey, ona je ionako tu iza brda“, Frances se počeše po kapi.
„Ali ona se smrtno boji metli“, žalosno joj odgovori George. „Nema teorije da će htjeti igrati.“
„A da, kvragu.“
„No, hajmo igrati onda“, oglasi se Bill, energično pljesnuvši dlanom o dlan nakon što je navukao svoje rukavice. „Charlie i ja ćemo biti kapetani.“
„Može, ja biram Freda i Ginny!“ veselo je zagrmio Charlie da preduhitri starijeg brata.
„Oi, stari!“ uvrijeđeno se javio George. „Baš ti hvala!“
„Ajde, ajde, ne duri se. Moram Billu prepustiti jednog dobrog udarača, je l' tako, braco?“
„Hvala ti, Charlie“, Bill se nasmije. „Onda meni idu George i Frances, odlično“, reče i rukom ih pozove da se okupe oko njega. „Ekipa, ovako ćemo! George, tebi u potpunosti ostavljam brigu za balun, ne vjerujem da će staviti Freda za lovca, Ginny zna čuvati vratnice jednako koliko i hvatati zvrčku. Frances, ima da letiš brže od Charlieja na toj metli, brz je k'o oluja. Ja ću biti na vratnicama, naučio sam par trikova“, namignuo im je. Frances se okrenula prema Charlieju i pregledala ga od glave do pete da procijeni hoće li barem jednom uspjeti uhvatiti improviziranu zvrčku prije njega. Pa, u svakom slučaju ne može biti gori od Rushmoutha, pomislila je.

„Ginny, gdje si naučila tako dobro letjeti?!“
Ginny se samo nabeljila Billu i pobjedonosno se nasmijala. „A vi ste svi mislili da ja pojma nemam igrati metloboj. Ha! Eto vam na, baš mi je drago!“
„Samo malo, tko je s tobom uopće vježbao igrati metloboj?“ uvrijeđeno se oglasila Frances.
„Ali svejedno smo mi bili bolji!“ slavodobitno je povikao George i odlepršao prema kuhinji.
„A-a, ne priznajem ovu zadnju, pa Magenta je cijelo vrijeme varala!“ zagunđao je Fred dok su sjedali svi za stol. Frances ga je odalamila posred tjemena.
„Da si malo bolji na toj metli, ne bi padao s nje stalno, Frederick Fabian Weasely!“ namignula mu je, na što joj se Fred nabeljio.
„Fred, priznaj poraz“, nasmijao mu se Bill. „Jednostavno smo bolja ekipa od vas i to je to.“
Bill, Frances i George sjeli su na desni kraj stola i veselili se konačnoj pobjedi od 4:3.
„Ma nije ti valjda krivo jer igra tu igru bolje od tebe?“ Ginny je šapnula Fredu kad se svalila za stol, bocnuvši ga laktom u rebra i pritom se tiho zacerekala.
„Nije se još rodio taj koji će biti bolji gonič od mene“, ponosno se isprsio Fred i zavitlao vilicom po zraku.
„Znaš ti dobro o čemu ja pričam. Angelina se nije mogla snaći, ali ova će te bome prešišati.“
„Začepi“, otresao se.
Ginny je razjapila usta izgledajući krajnje uvrijeđeno, a zatim ležerno pročistila grlo.
„Oi, pobjednici! Nemojte se samo početi ljubakati, to samo Fred mož –“
Nije stigla dovršiti rečenicu jer ju je Fred odalamio po glavi Dnevnim Prorokom tako jako, da je zvuk udarca odjeknuo cijelom blagovaonicom.
„Fred Weasley!“ užasnuto je dreknula gospođa Weasley.
„Ma daj, mama, pa neće joj ništa biti!“

„Dakle, smatrate li se krivima za počinjena djela?“ napokon je upitao Ministar duboka autoritivna glasa, na što su svi svoje oči gladno upirali čas u Ministra, čas u optužene.
„Ne“, rekli su oboje u isti glas, dok je ona hladno podigla svoju glavu visoko gore.
Žamor koji je u tom trenutku nastao u sudnici postao je preglasan, lagano je parao bubnjiće, dok su optuženi postajali veći, njihov pogled ubojitiji. Ministar se derao iz petnih žila, ali i to kao da se samo utopilo u graji mase, kao da je optuženima samo davalo još više snage.
„Poljubac dementora!“ bilo je jedino razumljivo u svemu tome. A tada ih je progutala tama i nagla hladnoća je nastupila, prožeta užasima nezamislivim i u noćnim morama.
„Vincente, sad!“ povikala je djevojka koja je do prije nekoliko sekundi bila maleno dijete i mirno sjedila na hladnoj stolici. Dečko je razbio okove na rukama i prijeteći uperio štapić u Ministra.
Odjednom je nastupila mučna tišina, a trenutak kasnije se prostorijom prolomio smijeh tako gromoglasan da se tlo pod njihovim nogama lagano zatreslo. Na užas svih prisutnih u Čarosudnoj komisiji, ta grmljavina ljudskog zvuka, to vražje graktanje proizašlo je, ni manje – ni više, nego iz grla samog Ministra.
„Budalasta djevojko!“ zagrmio je. „Nisi u poziciji da izdaješ naredbe!“
Frances je izvukla svoj čarobni štapić, hrabro ga upirući u Vincenta.
„Imaš samo jedan pokušaj“, prozborila je visokim, hladnim glasom. Iz njene pojave izbijala je poštovanja vrijednog odlučnost. „A onda – puf!“
Vincentove oči kao da su zamrle, njihov pogled izgubio je fiksnu točku i izgubio se u percepciji. Njegovo tijelo ostalo je ukočeno.
„Marcel, sad bi bilo idealno vrijeme!“ ponovno zaori Ministrov glas.

„Ma čekaj malo!“ povikala sam i uspravila se u krevetu takvom silinom da narednih nekoliko sekundi nisam vidjela ništa pred sobom. Prije nego li sam uopće podigla ruku da obrišem hladan znoj koji mi se cijedio niz vrat, shvatila sam da su mi noge čvrsto zakovane za drveni pod. Tada sam ustuknula pod naletom iznenadnog snopa svjetlosti koji mi je prodro kroz oči.
„Frances, jesi dobro?“ uplašeno se oglasila Ginny dok je primicala svijećnjak bliže meni. „Ružno si sanjala.“
Duboko sam udahnula i protrljala oči. „Znam, Ginny“, kratko sam odgovorila. Vidjela sam njeno uplašeno lice kako proučava svaki centimetar mog, a onda je sjela na moj krevet, ostavljajući svijećnjak na podu, i namrštila se dok mi je micala kosu s lica.
„Mrmljala si o nekom ministru.“
Umorno sam uzdahnula, sada već u potpunosti naviknuta na svoje noćne more i lijeno zamahnula rukom po zraku u nedostatku riječi kojima bih pojasnila Ginny što se dogodilo. Ipak, činjenica da mrmljam bila mi je nova.
„Što sam sve govorila?“
„Pa, spomenula si brata par puta. I tog nekakvog ministra.“ Tu se na trenutak zaustavila izgledajući kao da se nećka oko nečega jako bitnog. „Mislim da si pokušavala reći 'ubij'“, zabrinuto dovrši.
Namrštim se. Tori mi nikad nije spomenula da mrmljam za vrijeme spavanja. Možda nikad dosad ni nisam? Razmišljanje mi je prekinuo Ginnyin užasnut jecaj.
„Frances, tvoja stopala!“ umalo je zavrištala. Spustila sam pogled na svoja stopala i uočila kako su poprimila užasnutu nijansu ljubičaste.
18:02 , Komentiraj [ 7 ] Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

komentari da/ne
< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Drama.
“No story lives unless someone wants to listen.
The stories we love best do live in us forever. So whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home.”


glazba.

Hero.

Frances Green.



Fred Weasley.



George Weasley.



Tori Pat.



Dylan Maiden.



Zooey Salinger.



Vincent Green.



Ginny Weasley.



End.
Ova priča ovdje je nešto što pišem neopterećeno i neobavezno, sebi za dušu i tijelo. Stil pisanja prilagodih radnji, jer je Frances djetinjasta baš poput mene dok razmišljam o Potter serijalima, i time pokušavam djelić svog užitka prenijeti i na vas.
Također me možete pronaći i ovdje.

A dostupna sam vam i ovdje:
talicna.tontalicna@gmail.com

Mischief managed.

credits
Frances. - duckdz. - x x