za one koji plove na Daleke Obale


11.08.2008., ponedjeljak

e pa mislim da nista nije lijepse od ploviti ljeti nasim divnim jadranom... pa za one koji to cine evo necto malo pjesmica Daleke Obale koji su bas savrseni za takve prigode. volim Vas puno i PUsica svima, pa i tebi lucifer corse (nisam te zaboravila) wave

Di si ti.mp3
Lazne ljubavi.mp3
Mi nismo sami.mp3
Moja konoba.mp3
On je volio brodove.mp3
Ona je plesala.mp3
Ona vise nije bila tu.mp3
Prve kapi jeseni.mp3
Sa' mi je za.mp3
Sto te vise gledam to te vise nedam.mp3
Trag u pijesku.mp3
Zadnja pjesma.mp3
Zao mi je nas.mp3


nadam se da cete uzivati! party kiss nut wave smokin fino pjeva

| 23:38 | Komentari (1) | Isprintaj | # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog
o meni
linkovi
spotiči
Hermann Hesse - Vuk
Design