/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Život je sranje,ali na jedan lijepi način. (Axl Rose) - Anđeo s greškom - Blog.hr
06.09.2010.
Život je sranje,ali na jedan lijepi način. (Axl Rose)

I eto ga.Stigao je i još jedan post,još jedan tekst.
Kiša.
Isprala mi je i zadnju nadu da ću se mirne duše šetkati po Zrinjevcu i lickati Vinceka.Više niti ne razmišljam o čitanju neke knjige koju ću pamtiti dugo,dugo..Nemam vremena.Nemam.I to me smeta.Znam da moram obavljati svoje dužnosti,završiti školu,učiti,sudjelovati,učiti i sudjelovati.I sve to obavljam.Barem se nadam da ću..No sigurna sam da ću sve izvršiti,jer mi drugo nit' ne preostaje.Zbog silnih dužnosti i obaveza,morala sam prekinuti par predmeta.Među njima je i informatika.Malo mi je i žao,no ipak,što mi to vrijedi kada apsolutno ništa ne učimo.Žena ne zna predavati taj predmet,šta joj ja mogu.
Danas sam isto tako saznala da se moja glazbena "seli".Već je desetljećima u centru grada,a sada se seli na Črnomerec.Nas 500 učenika i 1000 instrumenata,2000 stolica,500 stolova,50 manjih soba i 3/4 veće dvorane..Sve to pada u vodu.Neće biti isto..Ta škola mi se uvukla pod kožu,volim je.Tamo mi je bilo sve.Odmah pored moje škole,je i HGZ (Hrvatski glazbeni zavod),a sad..Ma,uništilo mi je dan.Fuj.Moram spomenuti da mi je inače samo tramvajem do glazbene trebalo pola sata,ako uključujete čekanje tramvaja,vožnju,te sa *trga* hodanje do glazbene (otprilike 5 min).A sad će mi trebat 20 minuta samo vožnje tramvajem.Strašno.Šugavi Zagreb.
No neću vas zamarati.

I tako školica nam došla ^^.Obožavam školu.Čim sam došla,svi su me veselo dočekali.Zezali smo se.Volim svoj razred.I onda,kada sam vidjela Lanu koja samo čeka kako bi mi pomogla u nevoljama kojih imam puno,i ne bi ih bez nje mogla riješiti.Tako je draga. Ah..sve je tako svršeno.Ne kužim kako netko ne može voljet školu.

Šalite se? Mislite da je ovo istina? E pa ide mali ispravak..

Stigla nam škola -.- .Ne volim školu.Čim sam došla,jedva me itko pozdravio.Šutjeli smo.Mrzim svoj razred.I onda,kada sam vidjela Lanu koja samo čeka kako bi mi napakostila,a kamoli da mi pomogne u nekoj nevolji,koje inače sama rješavam s lakoćom,ali ipak..Tako je zaglupljena cura.Ah..sve je tako jadno.Ne kužim kako netko može voljeti školu.

Inače,ne mrzim školu,ali eto,loše je počelo.
Ove godine su odnosi u razredu jako zahladili,osjećam to.Nitko ne priča ni s kim,a ja se osobno družim samo s Jelenom i Lucijom.
Još k tome kiša..sve je sranje.Borna više ne ide sa mnom doma zato što se vraća s bratićem.Sranje.Monika je glupa i totalna je kurva.Sranje.Jedva sjedim od umora.Moram li ponavljati?Sranje.
Nisam mislila da će tako početi.Doista se osjećam jadno.Nikad se nisam tako osjećala..Nije mi ništa,ono,samo znam da će mi ove godine biti teško.
Jedino što me razveselilo,bilo je predmet 'Prva pomoć'.Inače ja,budući neurokirurg,živim cijeli život,samo radi tog predmeta.

Ajde da ne bude baš cijeli post 'sranje',ide malo vedrija tema..
Eto,jedna sam od onih kojima je ljeto bilo super.Pamtit ću ga još dugo.Sve što sam si obećala napraviti-napravljeno je.Toliko sam super ljudi upoznala,zabavila se,odmorila,načitala,naspavala,a ono što sam najviše htjela dogodilo se jučer.Naći se s prijateljem/prijateljicom kojeg nisam vidjela već godinama.I tako našla se ja jučer sa Leom,curom koju sam zadnji put vidjela zadnjeg dana vrtića.Slučajno sam ju našla na fejsu i tako smo stupile u kontakt.Iako je nisam vidjela već uhuhu,odmah sam uživala s njom.Predraga je i prava prijateljica,koliko sam mogla skužiti u tom jednom danu provedenom s njom.Baš onakva prijateljica kakvu se teško nađe.Sljedeće subote smo se opet dogovorile da idemo van.Veseli me sama pomisao na to.Bile smo i u kinu,gledale film 'Zamjena'.Film je super,a ja nisam plakala. Niti ne možete zamisliti kako je meni teško ne plakati na film.No taj sam dan plakala na jedan drugi film :$
Sigurno ste čuli za njega.Zove se 'Kišni čovjek'.Svrstala bi to pod dramu.Radi se o braći,jednom autistu i jednom normalnom i tako..Ja plakala na 60% scena,al ok.

Mislim da bi to bilo to..

Ali na kraju se želim ispričati svim blogerima kojima u zadnje vrijeme kasnim s komentarima..Prenatrpana sam,na netu sam samo kad moram,tako da vas molim da se ne ljutite.

Pozz

18:42 - Komentiraj ( 21 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o