/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Što ću raditi za dvadeset godina? Bit ću mrtav,dušo. - Anđeo s greškom - Blog.hr
27.08.2010.
Što ću raditi za dvadeset godina? Bit ću mrtav,dušo.

Tko ima majicu Kurt Kobaina? Karla ima! ^^
Znam da nije neki početak posta,ali nisam znala kako drugačije :D
U zadnjih par dana 'ne pisanja' se dogodilo toliko toga..Ništa veliko,ali ipak..
Pa krenimo.

Znate kako sam vam lupetala o Matea i njezinom 'novopečenom' dečku?
Prekinuli su.Odmah drugi dan.Zapravo,ona ga je ostavila..
Sjećam se kako mi se samo jedan dan javila i rekla kako 'bari jednog dečka,a s drugim je u vezi'.Nisam mogla vjerovati.Naravno,rekla sam joj da odmah prestane jer ipak ima dečka..
Javila mi se za par sati da je prekinula s onim..
I onda je sve počelo.
Pitala sam ju zašto,a ona je meni počela davati neke prazne razloge,kao stariji je od mene,nije zabavan.A dan prije mi je govorila kako im je super i to sve.I kakve veze ima što je stariji.Samo ga je zavlačila..rekla sam joj da to nije u redu od nje,makar se nisam trebala miješati,no nešto se probudilo u meni..
Drugi dan objavila mi je kako je u vezi s ovim drugim,a meni je predbacivala da želim 'zbarit' ovo njezinog bivšeg.Ne mogu vjerovati.Zbarit??Ja nisam takva osoba.I da je bila s njim samo pet minuta,ne bi mu se nabacivala.Čak ga ni ne poznajem dobro.
Jučer me je taj dečko tražio na fejsu za prijateljstvo.Čim sa ga potvrdila javio mi se.Jako smo dugo pričali..Užasno se osjeća.Pričao mi je kako su još voli i pati za njom..Makar ne kužim kako ju je mogao zavoliti u jednom danu..Ja neke osobe poznajem godinama i još ih ne volim onako iz sve duše,kako on nju voli.I još se nada da za njih ima trunke nade..Nije ni znao zašto ga je ostavila.Okrutno.No nije to moja stvar.

Lora se vratila.Prvog dana na fejsu objavila je kako je postala "emo".Ne znam,zna li ona uopće što to znači.Rekla sam joj da to nije tako mala stvar i da ona ne može postati emo preko noći.Odgovorila mi je da je ona samo malo emo.?
Mislim da sam se smijala satima.Ne možeš biti 'malo emo'.To je kao da kažem da sam malo muško.Isto tako mislim da je vrlo "pametno" što je to objavila na fejsu.Može samo čekati kad će ju zbog toga netko prebiti.Ne kažem da je loše biti emo,no ne misle svi kao ja,zar ne?
Zašto većina mladih želi dokazati da je emo?To nije stil!

Očito ste skužili kako u oba dvije priče ima spomen na fejs naš svagdašnji.
O njemu sam htjela najviše pisati.
Doista mislim da je to čisto sranje.Ljudi to više ne smatraju druženjem,nego stilom života.Svi vise po cijele dane na njemu,iako ne znaju što bi na njemu radili.Svi dijele svoje osobne podatke sa SVIMA.Svi poznaju sve.Gadi mi se to. "Od kud ti nju poznaješ?"-"Pa s fejsa!" Najčešći odgovori danas..Zar se više mladi ne znaju družiti? Postaju ovisni o jednoj stranici,koja im je ujedno sve u životu.
Razmišljam o brisanju tog sranja.Samo veliki gubitak vremena.

Još je bolesnije postalo slikanje za profil.Minđice od 12 do 16 godina,koje misle da su neopisivo "sexy",slikaju se kao zadnje kurve.Nekad ih žalim.
Uobičajena slika:
-mobitel u ruci
-mamine štikletine od najmanje 10 cm
-minice i haljinice do guzice
-dekolte božesačuvajveličine iz kojeg viri čipkasti grudnjak napunjen wc papirom
-naprčeno dupe i napućene usne
-tone šminke
-tekstovi pjesama tipa:"Glavobolja od vina, a nigdje aspirina".
A komentare da i ne spominjem:
Baš si mi kexiii.rawrr KaKO bi Te p0papaŁaaa xDdDd,Kuuuuj0 moja predorrra tie ova slikaaaa..itd. itd.
Ma fuj.
I onda oni jadni izbori za najljepše oči,guzicu,kosu,gaće,noge,dečka,curu,dečka i curu,prijateljice..
Sve se to meni neopisivo gadi.


Nedavno je na televiziji bila jedna vrlo strašna vijest.Radilo se o jednom dečku koji je stradao.Naime,dok je prelazio preko zebre,njega i još jednog dečka pregazio je pijani vozač u kojem je nešto kasnije nađeno 2.0 promila alkohola.
Onaj drugi dečko je,koliko sam shvatila u redu,no po onog prvog su trebali hitno doći s helikopterom,kako bi ga odveli u Zagreb,te mu pokušali spasiti život.Dijelili su ga trenutci od sigurne smrti.
U Zagrebu je,na sreću,preživio,no ubrzo je pao u komu.Predvidjeli su mu da,kada se probudi iz kome izgubit će pamćenje.A samo je prelazio cestu..
Još se nije probudio iz kome.
Svemu je kriv alkohol.Taj jebeni alkohol koji uništava živote ne samo onima koji ga konzumiraju,nego i njihovim obiteljima,te npr. ovom dečku.

to je on.znam to,jer ga djelomično poznajem,a i imam ga na fejsu.
Photobucket

Unaprijed hvala svima koji su ovo pročitali do kraja ^^

Pozz.

21:48 - Komentiraj ( 22 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o