/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Exit light,enter night,take my hand,off to never never land. - Anđeo s greškom - Blog.hr
21.08.2010.
Exit light,enter night,take my hand,off to never never land.

Opet se događa.
Nemam o čemu pisati.No ipak ću vam pisati.

Probudila se,kao i svaki dan,u komi.Pogledala Simpsone i sjela za komp.Sjedila sam tako,sigurno do 16 sati..Sve dok si nisam pomislila "želiš li doista tako provest zadnje dane praznika?".Odmah sam nazvala Jelenu.
Otišle smo na Bundek,no ovaj put me je iscijedila do kraja.Pod to "iscijedila",mislim na to da smo 3 sata hodale u krug,oko jezera.Ne želim vam ni pričati o žeđi koju sam cijelo vrijeme trpila,niti o vrućinama koje su bile kad smo tek došle.No kada razmislim o tome,bilo mi je lijepo.
I onda sam ga vidjela.
Sjedio je među 'njima'.Samo sjedio i gledao,šutio,dok su svi vrištali i smijali se.Tipično za njega-pravio se faca.
Bilo je to veoma čudna situacija,jer smo Jelena i ja o njemu pričale par sekundi prije nego što sam ga ugledala.
A nisam ga toliko dugo vidjela.Nekad bi mi se javio,no nije znao voditi normalan razgovor,pa bi to bilo vrlo rijetko.
Nisam mogla vjerovati da ga vidim.Tamo,s curama iz B razreda.
Znala sam da je nekome rođendan.Mislila sam da je Marini,ipak je ona svim silama zaljubljena u njega.
Prošle smo stazom blizu njih.Nisu nas primijetili.Viknula sam njegovo ime.Okrenuo se.Mahala sam mu i pozdravila ga.
Jedino što je uspjelo izaći iz njegovih usta bilo je:"Okeee Karla..Book."
?
Ostala sam paf.Andrija?Andrija kojeg poznajem toliko dugo?Još od *jaslica*.Da,taj Andrija me pozdravio kao da sam luđakinja.
Ne mogu si to izbaciti iz glave.
Jelenu nije ni pozdravio,jer ju nije prepoznao.
Đubre.A mislila sam si da je ipak dobar dečko..Neka.Valjda to tako ide..Kada si nađeš dobrog prijatelja,valjda te treba jedan "napustiti".
Nisam se razočarala samo u njega.
Lucija.Biće koje nisam već vidjela dva tjedna.Prijateljica koja mi je značila sve.Obećejem sebi,ali i vama,da neko vrijeme o njoj nećete čuti ni riječi.

Nakon svega toga,kada sam došla crknuta doma,oduzeli su mi mobitel.
Nije me dirnulo uopće.Totalno sam ga hladnokrvno predala,ne treba mi, jer ionako ga ne punim,nekad se ne javljam i nikad nemam love na njemu.
Valjda su mislili da će mi to biti kazna,zato što se ne javljam? Jako me je dirnulo.
Sjela sam,kao po običaju,za komp i čula se s Mateom.
Bila je živčana.Sve to je stavljala meni na teret.Kao da nemam dovoljno svojih problema.Znam da joj je ljeto totalno sjebano,no nisam ja kriva.U svemu sam joj pomagala.Davala joj savjete,ohrabrivala ju..
No drugačije joj ne mogu pomoći,kada je ljuta i na mene..

*Ja kužim da ti imaš problema,ali jesam li ja doista kriva?
*A nmg vjerovat das skužila. A md. Ja želim ono čega se svi boje,smrt.jer moj je život igra bez granica. Nisi ti kriva.
*E pa pričaš gluposti.Draga moja,ja sam danas razočaranija nego što si ti ikad bila.I još su mi mobitel oduzeli.Super.Kakva smrt?Zaboravi!
*Nepričam.
Kužiš sjebala sam si cjelo ljeto. Aj pričaj kai je bilo.
*O da pričaš.
ne da mi se o tome,stara mie uzela mob,TOTALNO sam se razočarala u najbolju prijateljicu,koja je,OČITO,totalna glupača,razočarala sam se u frenda.ma boli me kurac za sve više.dno dna.

***

Ne znam više..Zapravo mi je sve jedno da li ću imati više prijatelja ili ne.Nije bitno.Trebali mi prijatelji koji to zapravo nisu?Ne.Neću si dopustiti da me pokopaju slaboumne duše,koje nisu svjesne ničega.
Sada ništa ne osjećam.Ni sreću,ni tugu..Opet sam se vratila na staro.
Možda je i bolje da nemam osjećaja,vjerojatno bi mi bilo grozno da imam. Ono za Andriju mi je sve jedno,no Lucija..
Napisala sam joj poruku.Neće ju pročitati još barem tjedan dana jer joj je internet nedostupan.Briga me.
Što si ona umišlja,tko je ona?Nije nitko i ništa,a sve jedno me je pokopala. Znači ja sam još jadnija. Neću dopustiti da mi više itko spusti.Zatvorit ću se u sebe.Samo ne znam što će ona bez mene..Ja sam joj oslonac.Tako je slaba..Neka je.

Sve me boli.Mislim i duševno.Ne mogu jesti.Još i pišem gluposti po blogu.Jelena je vidjela koliko sam shrvana.Jedino je još ona prava prijateljica.. Nije ni važno.To sam već rekla,znam.Zašto nije važno?Što se sa mnom događa?Kako nije važno?Možda mi se previše toga dogodilo u jednom danu..
Da,sigurno je to.


Taj dio sam vam jučer navečer pisala,samo nisam objavila.Jednostavno ću se nadovezati..


I danas se slično osjećam.Biti će sve uredu,jednog dana.
Trebala bi danas ići Franu i Paoli.Ne da mi se.Razmišljam o tome da povedem Jelenu u botanički..Osjećam se doista odvratno.Tek sad vidim. Nije mi uopće ugodno u mojoj koži.Htjela bih nešto napisati,ali ne znam što.

Slušam:Metallica-Enter sandman
Radim:Prčkam po staklenom globusu,crtkam gluposti na papir..
i to je uglavnom to..Nadam se da vi uživate.

Pozz

15:34 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o