/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Even if there is pain now,everything will be alright,for as long as the world still turns there will be night and day.Can you hear me? There's a rainbow always after the rain. - Anđeo s greškom - Blog.hr
13.08.2010.
Even if there is pain now,everything will be alright,for as long as the world still turns there will be night and day.Can you hear me? There's a rainbow always after the rain.

Dobro došli dragi ljubitelji snova i maštarija.
Ako imate imalo mašte,prokužit će te ovaj postić :)

Voljela bih vjerovati u nešto.Nešto ne stvarno,no nešto lijepo.Nešto što će biti moje,iako ga doista neće biti.Znam,vjerovat ću u dugu!Svaki put kada je se sjetim ili ako budem imala sreće ju čak i vidim,obuzet će me sreća.
Duge su predivne.Iako zapravo ne postoje,one su samo optička varka.
Koliko sam puta kao mala pokušavala protrčati ispod duge.Trčala bi i trčala sve dok me netko od starijih ne bi uvjerio da se do duge ne može.Složila sam se s njima iako sam u sebi već duboko planirala kako ću,kada narastem,proći ispod duge.
Prošlo je neko vrijeme,duga se zaboravila,prorijedila,nestala..
Jednog je dana pala kiša..Padala je i padala,nije joj bilo kraja.Strašno sam bila u depresiji,bilo je tako mračno,sivo.Mislila sam da se među tim silnim sivilom na nebu vodi rat koji uzrokuje svu tu silnu kišu i jad..Odjednom,kiša je stala,vrlo naglo.Nisam ni sama mogla vjerovati kako su i oblaci brzo nestali sa neba.Opet je nebo bilo plavo,a oblaci bijeli.I tada sam je ugledala,nakon dugo vremena.Njezin savršen oblik i boje od kojih mi se srce rastapalo,jer su me podsjećale na lijepe uspomene,još kada sam bila mala djevojčica.Naravno radilo se o dugi.No bila sam sigurna da sam je prvi put vidjela tako "stvarnu".Iako sam znala da doista nije tamo,imala sam nekakav snažan osjećaj da se skriva iza zgrade,nasuprot mojoj.Gledala sam je desetak minuta s divljenjem,istim onim divljenjem djevojčice koja je trčala za njom.
Prije sam se znala naslušati mnogo priča o dugama.Najdraža mi je bila ona u kojoj se govorilo da ako djevojčica potrči ispod duge postat će dječak.Svima sam tvrdila da je to istina,te da ću i ja jednog dana postati dječak.

No sigurna sam da nisam jedina koja je poželjela proći ispod duge.Još više željela sam je dotaknuti i bila sam sigurna da će biti meka kao svila.
Zato nije ni loše vjerovati u nešto,iako je dokazano da to ne postoji.Zašto ne bi samo maštali?
Govorili su mi,nemoj maštati,jer će ti stvarnost izgubiti svoj okus i boju.Duga nikad neće izgubiti boju.Ona je mašta,ali i stvarnost.No ipak,ja ne maštam o dugi,ja potajno vjerujem u nju.Ispuni me srećom.

Photobucket
od sutra opet normalni postovi,ja se nadam :D

00:28 - Komentiraj ( 20 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o