/*********************************************** * Disable select-text script- © Dynamic Drive (www.dynamicdrive.com) * This notice MUST stay intact for legal use * Visit http://www.dynamicdrive.com/ for full source code ***********************************************/ //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }
Samo živimo iz dana u dan i svaki san davno nestao je izbrisan...Koga da pitam brate,ko će mi dat odgovore,reci bilo šta osim da je moglo biti gore. - Anđeo s greškom - Blog.hr
05.08.2010.
Samo živimo iz dana u dan i svaki san davno nestao je izbrisan...Koga da pitam brate,ko će mi dat odgovore,reci bilo šta osim da je moglo biti gore.

"Život je crtež bez gumice za brisanje."
Istina.No zar se doista naši postupci nikako ne mogu izbrisati?Sve naše pogreške moraju biti ucrtane u naš "ne vidljivi" dosje?Ja to ne želim.Ne želim da moj život bude kao crtež bez gumice za brisanje.No u toj rečenici ima i neobjašnjiva logika..I da postoji ta neka "životna" gumica,opet bi ostajali tragovi.Kada crtate,i ne svidi vam se neki određeni detalj,posegnete za gumicom i obriše te ga.Savršeno.Sada je tu samo bijeli papir.Više nema smetajuće pogreške.No ako bolje pogledate,na istom mjestu,na papiru,nalazi se na prvi pogled ne uočljivi trag,no potezom olovke urezali ste ga zauvijek u papir,te ga niti jedna gumica ne može izbrisati.

Isto je kao sa stvarnim životom.Nekim svojim činom napravite pogrešku,koju bi rado izbrisali.No posljedice ostaju.Cijeli život,iako ponekad nisu odmah vidljive.Baš kao rane.Mogu se sakriti,no ako ih slučajno dotaknete,zabole.

Zato je bolje ne crtati..Barem ne po papiru.Nadam se da shvaćate da je ovo preneseno značenje,no nisam vam mogla drugačije to napisati.Ovo je moje razmišljanje.Komplicirano,ponekad ne shvatljivo.
Da bar postoji ona "životna" gumica koja briše zauvijek urezane tragove.Obična "životna" gumica zove se oprost.No osoba koju ste povrijedili,a oprostila vam je,ipak će to imati urezano.U srcu.

Sve vam ovo pišem iz iskustva.Lošeg.većinom sam ja bila ta s "urezanim tragom" u srcu.Zašto?Zašto ja?Zato što sam sa svima prijatelj?Zato što nemam neprijatelja?Zato što sam opraštala svima koji su mi slomili srce?Zato što vjerujem svima?I onima kojima se ne bi trebalo vjerovati?
I dalje ne razumijem.U čemu je problem?U meni?Zar je doista problem u meni?Ne znam.I nije me briga.Previše je toga.Previše misli koje ne razumijem.Papir,olovka,crtanje,brisanje?
Ljudi bi jednostavno trebali prestati crtati po mome srcu.Jer svi mi radimo pogreške,ostavljamo tragove.No jesmo li svjesni koliko nekoga doista možemo povrijediti?Mislim da nismo.Gumica samo prekriva stvarnost,kako oči ne bi vidjele povredu.

Znači ipak nam ne treba gumica?Gumica samo briše vidljivu povredu?I opet se vračamo na ono "Život je crtež bez gumice za brisanje.".Što ako je crtež savršen?Treba li nam gumica?Ili je ipak crtež nacrtan na drugom papiru?Na papiru bez urezanog traga.To bi značilo da za svaku pogrešku trebamo novi "list papira"?Ne.Svi se mi trebamo nositi s posljedicama,bile one tamo zbog naše krivice ili pak tuđe.Nekad crtanje ipak nije talent.Barem ne u ovom slučaju.


Pisala bih vam o danu provedenom s Jelenom,no o tome ću kasnije,htjela sam podijeliti s vama što mi je na duši.

Pusakisswave

14:17 - Komentiraj ( 17 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni ^^

Ja sam jedna osoba koja bi dala sve da se na jednu noć ugase sva svijetla,kako bi se zvijezde jasnije vidjele,ne zato što mislim da su "romantične",već predivne..

[volim]
-kišu-ne uvijek,najčešće one rijetke,kratke po ljeti kada malo rashlade vrućine
-proljeće-obožavam kada nakon duge zime,opet mogu vidjet zeleno drvo..
-čitati-znam da to neki mrze (vjerojatno radi lektire,ni ja ju ne volim),no rađe bi pročitala knjigu nego pogledala film..
-smijati se-što se tiče toga,ja se stalno smijem.Svakakvim glupostima i smiješnim i onim ne baš tako smiješnim,ne mogu si pomoći,lako me je nasmijati..
-crtati-opušta mi mozak,isto kao i glazba,no ovo čak i više..
-muzika-nije da ne bih mogla živjeti bez nje kao većina vas (barem kako pišete,a i mnogi mi kažu),ali nekad mi zna čak i uljepšati dan..preferiram rock,metal,nekad i pop
-rock grupe-Evanescence,Nickelback,Nirvana..nisam neki veliki fan Gunsa,ali volim neke njihove pjesme..
-internet-ne znam što bi bez njega cerek..msn♥,facebook♥,youtube♥,blog♥..ah smijeh
-moje frendove-ali samo one najbolje,koji mi puno znače te su mi uvijek potpora,usprkos svađama,uvredama s pravim prijateljem se to uvijek popravi
-putovati-iako sam izvan Hrvatske bila samo u Americi (ne kažem da to nije ništa,ipak bila su to moja najljepša tri tjedna izvan Zagreba),volim upoznavati nova mjesta.Tako je i jedna od mojih "životnih" želja putovati svijetom..London,Pariz,Grčka,Amsterdam,Japan i Kina (no u Japanu i Kini bih rađe otišla na neko selo..)
-more-doista mislim da sam sretna što živim u Hrvatskoj,zbog takvog divnog mora...
-gitare-oduvijek sam htjela svirati gitaru,no pošto sam kao mala krenula u glazbenu školu,zapravo me se nije ni pitalo što bih ja voljela svirati,no jednom ću si i ja uplatiti tečaj gitare ^^
-kino-zato što svaki put kada sam s prijateljima u kinu,sjajno se zabavljamo,čak i ako je film loš,tada je zabava još i bolja wink
-obitelj-imam super obitelj i svi se slažemo, ne znam što bih bez njih..
-zabavu-zapravo di smo prijatelji i ja tamo je i zabava ^^
-zvijezde-nekad znam satima na balkonu sjediti i gledati u njih..doista u meni stvaraju zanimanje o svemu..nekako mi se sve razbistri dok ih promatram..

[ne volim]
-egoistične osobe
-zimu-nisam zimogrozna,ali me živciraju sve te stvari koje moram obući na sebe kako bi samo npr. otišla u školu..
-dvolične ljude
-ljude koji se prave kao da su ti prijatelji,no zapravo nisu,a to možeš prepoznati iz nekih postupaka koji te znaju povrijediti..
-bube-vrištim svaki put kad ih vidim ili kad mi se bar tako učini smijeh
-paukove-a tek njih..osim što ih ne volim,strašno ih se bojim
-one osobe koje mi govore stvari o mojem životu,a zapravo me (očito) ne poznaju
-laž-mrzim sve vezano uz to..nisam osoba koja laže,lakše mi je priznati istinu nego lagati nekoj osobi u lice,osobito ako mi je prijatelj-no mislim da kako ih zovu "slatke laži" kao što su reći frendici da je smršavjela iako se čak i udebljala,zato što znam da je opsjednuta debljinom,ne smatram lošim lažima.
-nepravdu-to mi je nešto najgore..nikad neću shvatiti nepravedne ljude i nepravda me nekad stvarno baca u bed namcor
-bahate i umišljene ljude-ima ih dosta,a ja ih kao takve ne trpim
-ženskaroše-.back off man! gade mi se takvi tipovi.fujj.


*Boja*-crna,ljubičasta,siva,bijela ♥
*Dan*-Petak ♥
*Mjesec*-Lipanj ♥
*Pjesma*-uh,puno njih..My immortal,River flows in you,Libar,The kill,Smells like teen spirit,Hero,Don't cry ♥..ima ih još
*Čaša-puna/prazna*-ovisi jesmo li popili vodu ili je natočili..vjerujem da sam realist
*Dan/noć*-dan
*Ljeto/Zima*-ljeto
*Knjiga/Časopis*-knjiga




Music ^^

Linkovi ^^


Welcome to my blog! :)

♥ Evanescence ♥

Photobucket

♥ Kurt ♥

Photobucket

♥ Slash ♥

Photobucket

♥ All Star ♥

Photobucket


credits
o Dizajn: SpeciaL DesigN o
o Kostur: duckdz. o