Angelus revealed

...


Osjećam se nevidljivo. Sve prolazi kroz mene, pogledi, dodiri, osmjesi. Samo je ljutnja (bijes?) našla shodnim ostati.
I tih par riječi. Jesu li bile prijetnja? Nisam li takva i takva, sama sam? Sama ću biti? Ili tren u afektu?
Bog zna koliko sam puta ja odlazila, bez osvrtanja. I zašto onda boli?
I zašto sam ljuta? Stalno... ko da nemam ništa osim nje, kučke bezobrazne koja i mene u sebe pretvara.
Nevidljiva sam. Kao da bi se moje suze ikoga ticale... kao da bi ih itko vidio.
Danas je dan za patetiku, za žaljenje, dan za nemir i jad. Dan za nestati.
Ah da, već sam nevidljiva.

30.01.2007. u 08:52 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jedna od mojih mudrosti


Voljela bih biti opuštena, skroz naskroz, da slobodno uživam u momentu dok traje i ne pitam se koliko će trajati i kad će se ponoviti, već da, kad prestane, prijeđem u neki novi, jednako očaravajući... ili ne, ali da ih uzimam kako dolaze i da svaki bude dovoljan.