Angelus revealed

ZABORAVNI EGOCENTRIK

Khm, khm, čak prije 9 dana je bio rođendan jednom jako dragom frendu, a ja bedača sam zaboravila. I onda sam mu poslala ovaj mail.



Ovak se desilo:
Kasno navečer, 02. listopada tekuće godine, primjetila sam kroz prozor sobe jako svjetlo. Prvo sam mislila da je mjesec opet nisko, ali čak ni da je bil na krovu šupe ispod prozora ne bi svjetlil tak jako. Tijekom tog razmišljanja začula sam zvuk koji se jedino može opisati kao spuštanje hidrauličnih vrata. Odjednom su rešetke s prozora pretvorne u prah, a staklo prozora u blob-astu masu. Pred sobom sam ugledala Brada Pitta.
- Ja zapravo nisam onaj za kog me smatraš, ali će ti ovako sigurno biti lakše procesirati informaciju DA TE OTIMAMO!!!
- Tko?
- MI!!!
- Tko?
- Uf... pa vanzemaljci!!!
- I svi izgledate ko Brad Pitt?
- Ne, ostali će izgledati kao druge osobe sa tvoje naj liste.
- Uuuu, i kud idemo?
- Dosta pitanja, upadaj!
Sreća da sam baš tu večer imala na sebi omiljene prugaste Marks&Spencer piđama hlače i odgovarajuću majcu na bretele.
Uveli su me u brod koji je iznutra izledal puno veći nego izvana i ja sam, očarana ko Harry Potter na svjetskom prvenstvu u metloboju, uskliknula: I LOVE MAGIC! Odmah nakon toga do mene se došetal Legolas, tj. Orlando Bloom u kostimu Legolasa i dao mi komadić lembas kruha.
- Za okrijepu i snagu.
Bila sam malo sumljičava, ali tko bi odolio tim šiljastim ušima i dugoj plavoj kosi. I svemu ostalome. Naivka sam uzela i sljedeće čega se sjećam je buđenje danas ujutro u vlastitom krevetu sa zatupljujućom boli u svim kostima i mišićima.
- Za okrijepu i snagu, my ass!

Eto, sad kad si upoznat sa ovim nevjerojatnim, ali posve istinitim događajima u kojima sam, ne svojom voljom, sudjelovala, nadam se da shvaćaš da ti nikako nisam rođendan mogla čestitati na vrijeme. Zato ti ga čestitam sad. ;)

Pokunjena Angelus



Kaj mislite, bude mi oprostil???

12.10.2006. u 16:14 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jedna od mojih mudrosti


Voljela bih biti opuštena, skroz naskroz, da slobodno uživam u momentu dok traje i ne pitam se koliko će trajati i kad će se ponoviti, već da, kad prestane, prijeđem u neki novi, jednako očaravajući... ili ne, ali da ih uzimam kako dolaze i da svaki bude dovoljan.