Angelus revealed

Kad sve krene krivo, već izjutra


Uzrujana sam. Zbog više razloga, ali onaj koji najviše boli je da što god napravila, kako god se ponašala, neki ljudi ni uz najjače reflektore nikad neće shvatiti u čemu je poanta. A ja je više ne mislim izgovarati naglas. Uzrujana sam, i bolje da me nitko ništa ne pita. Kad bih mogla zatvorila bi se u sobu i spavala i plakala i spavala ponovo. Ali, ne mogu, radni je dan. Dođe mi da sve pošaljem k vragu, baš mi danas to dođe.

Dodatak, nakon par minuta razmišljanja:

Sama sam si kriva kaj sam uzrujana. Tko danas čita misli? Uostalom, zašto ne bi rekla naglas? Osim zbog sitne činjenice da svaki put ispadnem budala!!!

12.09.2006. u 08:11 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jedna od mojih mudrosti


Voljela bih biti opuštena, skroz naskroz, da slobodno uživam u momentu dok traje i ne pitam se koliko će trajati i kad će se ponoviti, već da, kad prestane, prijeđem u neki novi, jednako očaravajući... ili ne, ali da ih uzimam kako dolaze i da svaki bude dovoljan.