Angelus art web

20.02.2010., subota

Angelus art na Sajmu vjenčanja 02/2010

Ove godine odlučili smo ići na Sajam vjenčanja. Godinama posjećujem Sajmove vjenčanja, prvo kao mladenka, kasnije iz znatiželje, pa na kraju i poslovno, a ovaj put željela sam vidjeti kako je to za promjeni biti izlagač.cerek
Kad smo odlučili da idemo na sajam razmišljala sam kakv štand želim. Znala sam da nesmje biti običan i uobičajen. Bilo je nekoliko ideja ali zbog veličine prostora neke nisu bile izvedive. I tako mi je sinulo da želim grane. Bijele grane, zid od bijelih grana...zujo

Nacrtala sam svoju želju i pokazala svojim kolegicama i mužu i svima se svidjela. Znala sam da je to "to"! Moj mužić "sagradio" je konstrukciju a mi cure isplele smo grane i bijele ruže i leptire u zid. Zid je imao ovalna vrata kroz koja se ulazilo u našu malu galeriju.

angelus art - sajam vjencanja
angelus art - sajam vjencanja
angelus art - sajam vjencanja
angelus art - sajam vjencanja

Umjesto prozora na zid smo instalirali bijeli okvir za slike koji inaće u atelijeru stoji kao ogledalo. Izgledao je baš štosno... :) Unutarnji prostor smo obukli u bijelo da se nevidi konstrukcija štanda.

angelus art - sajam vjencanja

Pozivnice i ostale detalje izložili smo u bijelim ormarima. Na komodi su se nalazile knjige dojmova i albumi, a apo zidovima, tablice za automobil mladenaca, kitice (reveri) i neki konfeti (magneti raznih oblika).

angelus art - sajam vjencanja
angelus art - sajam vjencanja

Unutar naše male galerije smjestili smo i klupicu na koju su obično sjeli umorni mladoženje dok su mladenke razgledavale naše pozivnice i zahvalnice.

angelus art - sajam vjencanja

Također nismo željeli djeliti obične letke jer večina njih završi u smeću. Željela sam da naš letkić ipak poživi malo duže. I onda mi je sinulo da želim da naš letak bude mali bookmarker. Na prvoj stranici nalazio se teksta sa moje pozivnice. "kad se u moru života dvoje ulove u mrežu života i odluče postati jedno". Unutar bookmarkera su slike nekih kompeta pozivnica i zahvalnica, a sa zadnje strane korisne informacije. Nadam se da će bookmarker naći korisno mjesto u mnogim obiteljima.

Evo nekoliko slikica kako je izgledao:

angelus art pozivnice
angelus art bookmarker
angelus art bookmarker
angelus art bookmarker

Ukoliko i vi želite svoj primjerak našeg bookmarkera slobodno nam pošaljite Vašu adresu na e-mail: info@angelus-art.hr i napišite "želim vaš bookmarker" i rado ćemo Vam ga poslati.

Za naše fanove sa facebook-a pripredili smo i malo iznenađenje. Svi koji su rekli da su naši fanovi na facebook-u dobili su letak sa popustom od 10% koji nije vremenski ograničen za sve naše proizvode i letak sa popustom za kozmetički studio LaVerne.

Pazili smo mi i na detalje. Tako smo umjesto obličnih oznaka imali ručno izrađene broševe sa našim logotipom koje je za sve nas izradila moja draga kolegica Kornelija.

broš angelus art
broš angelus art

Posjećenost na sajmu je bila odlična. Sajam je ove godine imao nekoliko odličnih i kreativnih štandova. Mene se posebno dojmio Trajbar sa svojom "šumom", također Ada sa neobičnom instalacijom. Čuli smo i da je naš štand bio u užoj konkurenciji ali nagrada je ipak pripala Prolight-u koji je također imao zanimljiv štand. Zahvaljujemo portalu Vjencanje.biz koji je napisao da smo po njemu ipak mi trebali dobiti nagradu. cerek

vjencanje.biz


Eto sajam je prošao i sa njim i uzbuđenje koje je nosio ali nam je donio pregršt odličnih iskustava i poznanstava te mladenaca koji nisu krili svoje oduševljen Hvala svima koji su nas posjetili a ako niste na sajmu, nema veze, dođite u naš atelje i nećemo Vas razočarati.wink

Vaše kreativke iz Angelus art-a:cerek
angelus art
- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2014 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (2)
Rujan 2011 (6)
Kolovoz 2011 (6)
Srpanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Sve što vam treba za jedno posebno vjenčanje:

.....Image and video hosting by TinyPic.....

.....

Pratite nas na Facebook-u i Twitter-u:

Angelus-art na Facebook-u
Angelus-art na Twitteru

Pregršt sježih ideja i tutorijala za vaše vjenčanje kakvo sanjate!


Vjenčanje snova


Forum

Portal www.Webstilus.net 
mjesto je druženja svih zaljubljenika u pisanu riječ.