my story ^^

24.01.2008., četvrtak

14.

Dok smo se zagrijavali zabavom odjednom je počeo puhati još jači vjetar odlučili smo otiči kuči i dogovorili smo se da Yuuna i Ritsuka dođu danas kod nas prespavat na par dana , kad smo krenuli kuči počela je naglo padati kiša , potražili smo najbliže mjesto gdje bi se mogli skloniti dok kiša ne prestane . Kiša je padala sve više i više a mi smo samo željeli doč kuči na toplo , poslije smo na najbližem drvetu vidjeli neku kučicu na drvetu , nekako smo se popeli na nju . Kad smo se popeli dok se nismo naviknuli udarali smo glavama u drvo što bi trebao biti krov , stisnuli smo se skupa u jedan kut dok je kiša malo kapala kroz krov bilo je tako hladno , a kiša nije htjela prestat ... bilo je i jako mračno ja sam samo čekala da mi netko iskoči iz nekog kuta , svi smo se tresli dečki su zaspali a ja i Yuuna smo ostale još malo pričati ... Kiša je prestajala padati ali mi ih nismo htjele probuditi jer su bili jako cakani... otišle smo van , nije nam se baš spavalo , a iskreno nismo se baš ni usudile gore zaspati ... Otišle smo do mora i digle si hlače i po onoj zimi smo otišle malo sa nogama prošetati po vodi ... Kad je Yuuna digla hlače vidjela sam da je i ona imala zamotanu nogu nisam je htjela pitati šta joj je da ona nebi pitala mene . Dok smo šetale malo dalje smo vidjele neku plavu svijetlostf u moru , otrčale smo do tamo i zeli to je bila neka školjka što je svijetlila nekako plavo ljubičasto , zbunjeno smo je gledale i odlučile otvoriti , mogu vam reč da smo se mučile dosta dugo , onda se Yuuna naživcirala i to puna da je uzela dva kamena i počela je lupati , ali školjku nije ni ogrebala . Uzele smo ju i krenule prema kučici sa namjerom da idemo spavat jer je bilo dsosta kasno ... Kad sam htjela uzet školjku iz Yuunine ruke , kad smo je obo dvije dirale počela se polako otvarati a iz nje je počela izlazit zasljepljujuča plavo ljubičasto svijetlo ... Zatvorile smo oči jer je svijetlo bilo prejako kad smo otvorile oči cidjele smo sve plavo , nbisam znala gdje sam kad smo došle malo k sebi dkužile smo da je to bilo nebo , valajda smo se juučer bile onesvjestile ili nešta . Kad sam pogledala Yuunu vidjela sam da se i ona tek probudila gledali smo se zbunbjenim pogledom i vidjela da je ona školjka bila prepolovljena na pola , jedna je polovica bila plava a jedna ljubičasta , onda smo čule kako nas Riku i Ritsuka zovu uzele smo brzo svako jedan dio školjke i stavile u đep , otrčali smo do Ritsuke i Rikua i krenuli kuči , pošto Yuuna i Ritsuka danas nisu mogli prespavati kod nas odlučili smo da mogu doči sada .
anime
mislim da bi vam se trebala ispričati zbog toga što nisam baš ko mi napravi dizz sa ovom slikom ? http://i240.photobucket.com/albums/ff266/ran_fujimori/Untitled-1-1.jpg
ili
http://i240.photobucket.com/albums/ff266/ran_fujimori/6095_1.jpg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.