Don Blog

10.04.2009., petak


KRIŽ RASTANKA I MIR POČINKA
Trinaesta postaja BKP-a

ISUS:
Moja žrtva na križu je svršena, ali ne i žrtva moje majke, koja mrtvo, izmučeno, hladno, tijelo djeteta koje je rodila, sada posljednji put prima u svoje majčinsko krilo.

Ti ćeš se također morati ovako rastati sa svojim najmilijima jednog dana, kada će te bol rastanka duboko pogoditi, ali, intimo intime moje, molim te sjeti se kolike duše su se spasile primjerom moje majke.
Iskoristi i ti takve prilike da svojim primjerom u tim trenutcima nekoga usmjeriš prema vječnom spasenju.

Pomozi mi u mojem djelu otkupa duša.

JA:
Molim Te, Isuse, Bože moj, pomozi mi pri rastancima u mome životu, koji se moraju dogoditi.
Kada prijatelji odu, kad djeca napuste naš dom, kada nam drage pozoveš k sebi u svoj dom...
Tada Te molim za milost da mogu reći iskreno i s ljubavlju: BUDI VOLJA TVOJA,
i s mirom u srcu poželjeti im: POČIVALI U MIRU BOŽJEMU!
Amen!
- 21:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.