Don Blog

06.04.2009., ponedjeljak


POKUŠAJ "ZRĆA" NA KALVARIJI

Deseta postaja BKP-a (Isusa osramotiše golotinjom)

ISUS:
Pogledaj me, moj dragi drugi JA, najsiromašniji sam kralj ikada na svijetu.
Pred mojim stvorenjima ja sam gol, čak ni ovo drvo križa na kojem ću umrijeti - ne posjedujem.
A opet, tko je ikada bio toliko bogat Očevom ljubavlju!
Potpuno ispražnjen od svih materijalnih vrjednota Ja sam sada kao prazna vaza pripravan da budem potpuno ispunjen Očevom ljubavi.
Dragi moj drugi Ja, i ti se sjeti da u srcu punom zemaljskih dobara, želja i briga ne preostaje mnogo mjesta za Boga.
Prije nego i ti kreneš na svoje posljednje putovanje, ako želiš u nebo, moraš se potpuno predati Bogu.

MOJ ODGOVOR:
Moj Bože, predajem ti moje sve, što god imam. Predajem ti samoga sebe.
Istrgni iz moga srca sve želje za slavom, uspjesima, za visokim položajem, za bogatstvom. Iščupaj iz moga srca svaki trag zavisti na mog susjeda koji je u svemu bolji od mene.
Oslobodi me okova mojega ponosa, želje da me drugi poštuju i povedi me dnu mojeg samoljublja, tako da u potpunom siromaštvu svjetskih vrednota budem potpuno otvoren da me Ti ispuniš!


- 14:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.