Don Blog

28.03.2009., subota


DRUGI PAD, ZA NAŠE UZDIGNUĆE!

Sedma postaja BKP-a

ISUS:
Opet padam, moj "dragi drugi JA".
Ovo je ispit snage moje volje.
Tijelo kaže da dalje ne može, ali volja čini nemoguće mogućim.

Doći će i tebi trenutci kada ćeš s pravom misliti da ne možeš dalje, jer svi tvoji napori su uzaludni. U tim trenutcima sjeti se mene, moj, preopterećen neuspjesima, drugi Ja, Ja ću ti dati odmora i nove snage da ustaneš i nastaviš. VJERUJ MI!

MOJ ODGOVOR:
Kada me moji neuspjesi pritisnu u zdvojnost, potakni me, Gospodine, da posegnem za Tvojom rukom da mi pomogne, jer ja sam slabić, Gospodine, ali s Tobom ipak mogu sve što od mene tražiš.

Blagoslovi, Gospodine, moje krahove, da shvatim kako moja snaga proizlazi iz Tvojih ruku a ne iz mojih!
Izliječi padove moga naroda... kao kod proroka Ezekijela oživi i uzdigni kosti razasute po slovenskim i našim šumama i gorama...!



- 23:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.