Don Blog

20.03.2009., petak


MAJKA NA KRIŽNOM PUTU
Četvrta postaja BKP-a

ISUS MI GOVORI:
Moja majka gleda kako me bičuju, ona gleda kako me zlostavljaju kao marvu. Ona osjeća svaku moju ranu i njeno srce se para u mojoj agoniji, a ipak ona se ne buni, ne nariče, ne proklinje.
Ona gleda dijete koje je rodila, kako trpi i ona trpi s njim. Mi trpimo jedno pred drugim, zajedno, ne žaleći se ili tugujući zbog naše boli, jer je to volja Očeva.

MOJ ODGOVOR:
Dragi moj Isuse!
Iz ovoga shvaćam da je nama često teže gledati muke i patnje onih koje volimo nego da mi sami to podnosimo.
Dakle, ako želim ići za Tobom, na ovom svome životnom križnom putu, i ja moram trpjeti gledajući kako trpe oni koji su mi najmiliji ter im moram dopustiti da me vide kada trpim, jer kada se ljubi onda se i trpi zajedno.
Vjerujem u tvoj primjer i tvoju nauku. Pomozi mi u takovim časovima da izdržim i ne izgubim vjeru.

- 00:32 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.