Don Blog

26.02.2008., utorak


MOLBA ZA POMOĆ U VAŽNOJ DVOJBI!

Ovih sam dana doznao za jedan vrlo zanimljiv i važan slučaj.

Vrlo ugledna i začajna osoba hrvatskoga javnog života otkrila mi je čovjeka koji je odgovoran za jedan zločin.

Potom je desetljećima živio i radio kao veliki dobrotvor (danas je vrlo star i naglo pogoršanoga zdravlja...). Međutim javnost ne zna da je upravo taj čovjek počinitelj zločina koji je svima dobro poznat ali se vodi kao neriješen slučaj!

Budući da sam do toga važnog podatka od toga uglednog intelektualca (kojemu za sada ne želim otkriti identitet) došao na način da taj podatak ne ulazi u područje ispovjedne tajne – koju svećenik uvijek mora čuvati po cijenu vlastitoga života! – odlučio sam to otkriti na ovaj način, ali više od toga zasad ne mogu reći.

Ovo, zapravo, ne objavljujem samo zato što me jako zanima reakcija i mišljenje svih koji će ovo pročitati, nego jer sam u velikoj dvojbi što napraviti i kako postupiti. Naime, s jedne strane, riječ je vrlo delikatnom slučaju s jednom nevjerojatnom finesom, što me djelomično sputava, a s druge strane, budući da zločin ne zastarijeva morao bih reagirati.

Dakle, kako postupiti: otkriti ga primijenivši wiesentalovsko-zuroffovski princip tako da ga se odmah može procesuirati ili starca uopće ne uznemirivati!?

Unaprijed svima zahvaljujem na pomoći u ovoj dvojbi (koja to možda i nije)!

- 01:54 - Komentari (66) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.