Don Blog

07.03.2007., srijeda


Kako se gasi blog...?!?!?!
Ljudi braćo, dragi "župljani"!
Sutra je "osmi mart", točno godinu dana da sam ušao u "silenzio stampa". Moram priznati da je to vrijeme brzo prošlo. Bilo mi je onda teško donijeti tu odluku, premda mi je dobro došao "medijski post" jer mi se upravo tada udvostručila količina posla u uredu. Ipak, što je vrijeme odmicalo bilo je sve teže podnositi trenutke kad su me "svrbjeli dlanovi", tj. kad sam osjetio potrebu da reagiram na neki događaj ili izjavu itd. To je trajalo do siječnja ove godine, kad sam, slikovito rečeno, konačno "puknuo" odnosno nisam više mogao izdržati – premda sam cijelo vrijeme pisao tjednu kolumnu u Hrvatskom vojniku i propovijedao na misama – pa je tako i došlo do rođenja bloga. Eh, sada sam pred dilemom i jednom teškom odlukom: ako se sutra "autam", tj. vratim u medijsku arenu (jer, kao, blog je nešto privatno!) onda bi moj blog mogao otići u penziju... Još nisam o tome odlučio, vjerojatno će se to do večeras razbistriti, ali u svakom slučaju volio bih znati – KAKO SE GASI BLOG? Zato molim one koji se kuže u taj postupak da mi daju upute (premda znam da to nije komplicirano, ali ako ne moram ne volim ničim suvišnim razbijati – ni tuđu ni svoju – glavu) te se unaprijed zahvaljujem na pomoći!
Svima želim Božji blogoslov & mir i dobro!


- 15:04 - Komentari (101) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.