Don Blog

30.01.2007., utorak


E-polemika s kolumnistom JL-a
Poslije jednog komentara o terorizmu cijenjenog A. B. (inicijali su izmijenjeni) u Jutarnjem listu, nisam mogao odoljeti pa sam mu poslao e-pismo. Nakon toga razvila se zanimljiva polemika. Smatrao sam da bi bila šteta da ostane skrivena (premda na 'mreži', bar nekima, ništa nije tajno!), tj. da ova prepiska i drugima može biti zanimljiva. Zato je ovdje prenosim. S napomenom da sam posljednji odgovor od gosp. A. B. dobio 29. siječnja, a taj nadnevak ima i moj odgovor. Uživajte (tko može)!

-----Original Message-----
Sent: Tuesday, October 10, 2006 10:09 PM
To: A. B.
Subject: poruka & pozdrav

Poštovani A.!
Silno sam žalostan što se napisali onaj grozan komentar o tzv. kršćanskom terorizmu, koji ni urednički upitnik u naslovu ne može spasiti od katastrofe. Šteta, jer to je daleko i duboko ispod Vaše razine. Znam da se ne moramo ni u čemu slagati, ali se trebamo poštivati. Ne mogu u ovom kratkom pisamcu analizirati odnosno dijagnosticirati taj Vaš uradak, ali onako diletantski i površno (namjerno ili slučajno?) pobrkati "lonce" Ahmića, Srebrenice i "11. rujna", umjesto u maniri rasnog medijskog pera barem dati naslutiti tko su "glavni igrači iz sjene", provocira čak i prosječnu čitatelju Jutarnjeg lista i Vaših vrijednih zapažanja zastrašujuću i zabrinjavajuću mučninu. Osim toga teško se oteti dojmu da je taj Vaš nesretni komentar na razini kretenske logike po kojoj bi se Vaše medijsko teroriziranje čitatelja JL-a koji su kršćani moglo nazvati – židovskim terorizmom! Eto, ne ljuteći se nimalo na Vas, u nadi da ćemo s guštom i dalje moći procitati mnogo Vaših izvrsnih analiza, pozdravljam Vas sa željom da Vam se takav "teroristički" gaf više nikada ne dogodi. Bog Vas blagoslovio!


-----Original Message-----
From: A. B.
Sent: Tuesday, October 10, 2006 11:18 PM
Subject: RE: poruka & pozdrav

Poštovani...,
Hvala Vam na pismu. Istina, niste me uvjerili, kao ni ja Vas. Tvrdim da je muslimanski terorizam (za razliku od terorizma muslimana) samo onaj koji se poduzima u ime vjere, makar pogrešno shvaćene. Kad netko sruši crkvu, ustrijeli raspelo itd. - očito je posrijedi vjerska mržnja. Ako netko sruši džamiju, poput one u Ahmićima, posrijedi je - tvrdim ja - vjerski protkan teroristički čin. Ako su to učinili kršćani - o kakvu terorizmu je riječ, po Vama? Ako netko pobije 7000 (ili čak više) muslimana u Srebrenici, polazeći s pozicija pravoslavnog fundamentalizma, zar to nije akt kršćanskog terorizma?
Terorizam Zvonka Bušića ne pripada u tu kategoriju, nije imao vjerski predznak.
Eto, to sam rekao. A prije toga sam rekao da se moraju teroristička djela, bilo s koje strane, mjeriti istim metrom. Meni to nije gaf. Mi se glede toga nećemo suglasiti - pa mirna Bosna. Iznijeli ste svoje argumente, a ja svoje. Napisali ste da moj komentar izaziva mučninu i da je na razini kretenske logike - a o takvim atributima se nema što raspravljati. To bi bile uvrede - kada bih sve to ozbiljno shvaćao. Jedino nisam razumio ono sa židovskim terorizmom. Osim ako niste mislili da sam Židov. Dobro je da ih cijenite kao pametne, ali ima i pametnih Vlaja, s Dicma, odakle je don Ivan Grubišić, pa moj rođak Luka Podrug, a eto i B....i.
Svako dobro Vam želim,

B.


-----Original Message-----
Sent: Wednesday, October 11, 2006 10:43 AM
To: A. B.
Subject: terorizam

Poštovni šjor B.! Hvala Vam na uljudnom odgovoru. Ovaj put samo ću Vas podsjetiti na istine:
1. Džamija u Ahmićima nije rušena u ime Krista (pa ne može biti kršćanski terorizam).
2. Pokolj muslimana u Srebrenici nije planiran u ime Krista (pa ni teoretski nije kršćanski terorizam; to više što je, prema nekim teolozima, upitno je li svetosavlje uopće pravoslavlje odnosno kršćanstvo).
3. Famozni "11. rujna" u Americi nisu izveli nesposobni i nedoučeni piloti islamske vjeroispovijesti, nego je sve upravljano i savršeno isplanirano na nekom drugom mjestu - to već i ptice na granama danas znaju, a nekima je odmah bilo jasno, npr. po kretanjima na burzama (što je odmah sjajno uočio i već sutradan javno sročio novelovac Dario Fo!), zatim po činjenici da od 2000 zaposlenih Židova u srušenim Blizancima toga dana ni jedan nije došao na posao (tome se iskreno čudio i Slobodan Šnajder u Novom listu!), da... (za više detalja vidite knjigu "CIA i 11. rujna") itd. (dakle ni to nije nikakav muslimanski terorizam; prije bi se moglo reći da je "državni terorizam", kako ga pojednostavljeno definira Noam Chomsky, ali je sigurno terorizam - bez navodnika - kojim globalni Imperij nastoji podvrgnuti cijeli svijet svojoj moći, a u prvom redu osvojiti glavne resurse "ma gdje bili"!).
Eto, ako na to neće upozoravati ljudi koji nešto znaju, osobito medijski djelatnici, onda mogu samo ispasti neznalice, "korisne budale" ili plaćenici globalnih moćnika (koje je sjajno i detaljno opisao također Chomsky a Hrvatima koji znaju samo hrvatski otkrio prijevod njegove knjige "Mediji, propaganda i sistem"). Nadam se da Vi ne spadate u te kategorije.
Još jednom svako Vam dobro i srdačan pozdrav!


Šalje: A. B.
Poslano: 29. siječanj 2007 12:37
Predmet: RE: terorizam

Poštovani...,
Oprostite što tek sada nalazim vremena da repliciram na Vaša poticajna pitanja. Bit ću i ja kratak (ne živi se od samoga kruha, ali ni od ovakva dopisivanja):
1) Tvrdio sam i tvrdim: ne može svaki terorizam u kojemu sudjeluju muslimani odmah biti tretiran kao muslimanski terorizam. U tom smislu sam rekao da je takvo apriorno klasificiranje podjednako glupo kao kad bismo svaki terorizam u koji su upleteni neki kršćani zvali kršćanskim terorizmom. Recite mi Vi: u ime koga i čega je srušena džamija u Ahmićima? U ime Marxa i Engelsa?
2) Je li svetosavlje pravoslavlje - posve je skolastičko pitanje. Otprilike jednako pametno kao kad bih ja rekao da Ranković kao etatist nije bio komunist, pa Goli otok nema veze s komunizmom. Pokolj u Srebrenici jest zasnovan i proveden unutar srpskoga pravoslavnoga svjetonazora. Vatikanu je trebalo šest desetljeća da se javno upita: zašto je nacizam niknuo na prostoru kršćanskog svjetonazora? Ali se ipak zapitao, prije drugih religija. Možda i do Vas dopre taj način razmatranja.
3) Po pticama na granama i u zraku zaključivali su vračevi u starom Rimu. Mene ne zanimaju takve praznovjerne metodologije, dakle ni ptice na grani, ni kojekakve teorije urote (nakon Protokola sionskih mudraca s takvim tezama valja biti malo oprezniji). I Srbi su nijekali pogotke i požare po Dubrovniku, tvrdeći da ustaše na Stradunu pale automobilske gume. Nađite mi neki čvršći argument, ako ga imate. Ali nije bitno ni ako ga nemate – 11. rujna je proizveo i proizvodi svoje političke posljedice, bez obzira na to što Vi ili ja mislili o obrazovanju i vjeroispovijesti pilota. Chomsky mi je autoritet samo u lingvistici.

S poštovanjem,
B.

MOJI ODGOVORI:
na 1) Džamija u Ahmićima srušena je (kao i katoličke crkve po Hrvatskoj) u ime mržnje koju je čak i u školama službeno širila 'nauka' da je vjera opijum za narod!
na 2) Moj način razmatranja razlikuje se i od Vašega i od vatikanskog. Uostalom, Vatikan je znao, puno prije nego mislite, 'zašto je nacizam niknuo na prostoru kršćanskog svjetonazora'. Kao što i danas niče gdje god ga se posije, jer njegov urod ne ovisi o tlu nego o sijačima koji odlučuju o svim fazama njegova rasta i žetve! Bilo bi jako korisno (ako Vam se možda iz nekog razloga gade Eppersonov "Novi svjetski poredak" ili Engdahlovo "Stoljeće rata") da pročitate ozbiljno djelo E. R. Carmina "Das schwarze Reich - Geheimgesellschaften und Politik im 20. Jahrhundert", izdavač: Wilhelm Heine Verlag, Muenchen, ISBN 3-453-16018-5) i malo 'utvrdite gradivo' o korijenima i izvoru toga crnog sjemena. Primjedba o Rankoviću Vam je, najblaže rečeno, naivna jer nije Goli otok samo njegova ideja (i realizacija). A pokolj u Srebrenici sigurno nije zasnovan među vjernicima, nego među zločincima (kojima vjera – ni pravoslavna ni ikoja druga – ne znači ništa). Osim toga, vlasnici zvučnog i slikovnog satelitskog praćenja (kojima također nijedna vjera ne znači ništa!) sve su faze pokolja imali 'na dlanu' odnosno na ekranu i uopće nisu reagirali dok sve nije bilo 'uspješno obavljeno'. O tome je pisalo i nekoliko hrvatskih novina. A o svetosavlju i pravoslavlju ovaj put nećemo, jer to je teologija kojoj nismo dorasli ni agnostički teolog ni ja.
na 3) Ja sam se s Chomskim kao lingvistom susreo na filozofskom prije 20 godina, a s njegovom politologijom, koja je u mnogočemu važnija, tek na početku ovoga milenija. To što ga odbacujete jer se njegova tumačenja vjerojatno ne uklapaju u Vaše kalupe, doista je hendikep, jer premda ni on u otkrivanju uzroka globalnih fenomena ne ide do kraja, ipak je vrlo koristan. Uostalom i on upućuje da nije bitna vjeroispovijest i izobrazba pilota nego ONI koji su ih opremili za tu 'misiju' 11. rujna, koji je više POSLJEDICA nego uzrok, kao što Vi smatrate. I upravo Chomsky, a nije jedini, svojim djelima o '11.09' p(r)okazuje ne teoriju nego PRAKSU urote. Zato sam doista nakon 'Protokola' vrlo oprezan, jer fascinira činjenica da se mnogo toga danas u svijetu događa po nekim 'protokolima' toga falsifikata! Nažalost, mnogi to ne uočavaju pa u nekim slučajevima ispada da su pametnije ptice-vrapci na granama nego golubovi-intelektualci u kabinetima.

Srdačan pozdrav i svako dobro!

- 22:43 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.