NEZNALICA-ZNALAC

23.06.2018.

Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art


Tko sam ja neznalica ili znalac,
kad se osjećam kao padobranac
padobran jedva da sam vidjela,
a padobranac bih biti htjela?

To mene nadimak „Padobranka“ veže,
da vidim u svijesti padobranske mreže,
neznalica sam, moram priznati
rodila me je zemaljska mati,
dala mi znanje svojih predaka,
a između tih redaka
i nisam imala nekog izbora
koji bi me odveli
od onog treba i mora.

Ma, ne moram ja ništa
ne trebam kuću ni ognjišta
sposobna sam i pod bukvom spavati,
šutjeti ili razgovarati.

Priroda ima sve znanje,
a moje ljudsko poslanje
zapisanu memoriju ima
bilo proljeće, ljeto, jesen ili zima,
zna kako će preživjeti,
ako će samo život poštovati htjeti.

Nije onda ni bitno, znam li ili ne
niti što sam sve naučila ove godine,
moja priroda se za mene brine
od dana, mjeseca i godine,
a tu su i mnogi ljudi
sa njima se memorija budi
za razumijevanje neznanja i znanja
od neimanja do imanja.

Teku li teku životne oscilacije,
a život me vodi od vibracije do nacije
sa kojima uspješan suživot stvaram,
dok se neznanjem samo izgovaram,
možda je i bolje ništa ne znati,
tada nisi dužan informaciju predati.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.