DUGA

17.06.2018.



slika: digital art

Vidjela sam Dugu ispod svoda neba,
baš tu ona biti treba
svojim pravilnim lukom izvore spaja
njihovom bistrinom nebo napaja
svijetleći svojim bojama sjajnim
u prostorima čistim i beskrajnim.

Vidjela sam Dugu kako se napaja,
dok svodove od rijeke do izvora spaja,
je li ona promjene od oblaka i kiše shvaća,
dok nebo plavetnilom oblake ispraća,
prelijepa je Duga proširenog svijeta
gdje ljepota u bojama cvjeta?

Vidjela sam Dugu na nebu posle kiše
od ljepote duša mi uzdiše
pored prve Duge i druga se javlja
svojim postojanjem ljepotu proslavlja,
dok nebo plavo oblake ispraća
u sada i ovdje sjećanje me vraća.

Poslije obilne kiše
zrak svježinom odiše,
Duge se iz vida gube polako,
a ja kao i svatko
svojim putem zamišljeno koračam
kao da Dugino postojanje shvaćam,
ljepotu njenog oblika i boja,
izraze prolaznosti, radosti i spokoja.

Oznake: soul

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.