UVJERENJA

26.05.2018.



slika: digital art

Uvjerenja, koja mi je nametnula
moja obitelj, okolina i religija
o sposobnosti samostalnog upravljanja,
živim kao da su moja istina,
a to je samo kolektivna svijest
tko zna čijih iskustava i misli.

Ovog trenutka sva ta uvjerenja
idu ad act-a, tamo gdje pripadaju
u potpunu razgradnju iz mog uma
sve ih odlučno svjesno brišem,
od danas odlučujem disati punim plućima.

Od danas ću sama kreirati svoja uvjerenja,
ona u koja sam se osvjedočila
svojim osobnim iskustvom,
sazrela sam konačno
za donošenje samostalnih odluka
o svojim životnim izborima.

Uvjerenje „o, ne mogu izdržati više“
odlučno mijenjam u „mogu i hoću“
od svog života stvoriti
rajsko stanje samosvijesti
u kojem će samopouzdanje
zauzeti svoje sveto mjesto
u izboru ljubavi i moje osobne moći.

Mogu i hoću upravljati svojom svijesti
i odlučno vjerovati da sam sposobna
samostalno živjeti i preživjeti
u bilo kojim životnim uvjetima
birajući zdravlje, sklad i miroljubivost.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.