PJESMO MOJA!

25.05.2018.



slika: digital art

Družiš se sa mnom, pjesmo moja,
k'o najbolja prijateljica
šapćem ti svoje tajne
iz dubine svoga srca.

Sa nikim nisam dijelila ove tajne,
osim sa tobom, pjesmo moja,
samo mi ih je ponekad šaptala duša
i pokazivala mi mjesta spokoja.

Srce i duša, suputnici moji,
upoznaše me sa tajnama svojim
i ja ih u svijet ponesoh, pjesmo,
umilnim i nježnim stihovima tvojim.

Skupilo se blago duše
iz mnogih njenih života
pa ga srce stihovima dijeli
kao da je najveća vrednota.

Družimo se uvijek zajedno
ja, duša, srce i ti, pjesmo,
sa tvojim stihovima bajnim
bili smo, bit ćemo i jesmo.

Drugari pravi, vjesnici istine,
blaga iz najdubljeg dijela bića
pa neka vanjski svijet ako hoće
o našim dubokim tajnama priča.



slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.